38 Reacties
5 jaar geleden
Geduld? Wat is dat? Kan je dat eten?
Hier voorgaande keren die dingen ook vervloekt. Ik heb de laatste paar keren een hoog- laag besteld voor in de woonkamer. Die wordt nu begin juli ook weer bezorgd. En zodra dat ding niet meer nodig is óf de kraamzorg het dikke onzin vindt; bel ik ze weer op om dat ding te komen halen
5 jaar geleden
Als je bed 4 pootjes heeft, dan zijn 4 klossen toch genoeg? 🙈
Vaak heeft een bed in het midden een vijfde pootje voor extra steun, maar als die dat niet heeft is die ook niet nodig ☺️
5 jaar geleden
Gelukkig al een hoge boxspring en een een kraamhulp die niet moeilijk doet over de laatste 10 cm die we tekort komen😍 heel fijn.. ik beval ook zo ie zo in het ziekenhuis dus voor een thuisbevalling hoeft het ook allemaal niet.. ideaal..
5 jaar geleden
Ellendige dingen. Ik ben niet perse klein, maar had de vorige keer toch een krukje erbij nodig. En met een boxspring passen er niet altijd 2 pootjes op 1 klos waardoor je er het dubbele aantal nodig hebt en het bed dus een stukje uit elkaar moet. Ook al beval je in het ziekenhuis, het is ook vooral voor de week dat de kraamverzorgster er is. Zodra die weg is, zijn die klossen eronder uit.
5 jaar geleden
Reactie op DeesGW
Ellendige dingen. Ik ben niet perse klein, maar had de vorige keer toch een ...
Ja ik ga ook in het ziekenhuis bevallen en ik doe het ook echt puur eronder zetten voor de kraamhulp omdat ik weet dat ik niet de enige kraamvrouw ben maar ingewikkeld is het wel haha
5 jaar geleden
Als je bed 4 pootjes heeft, dan zijn 4 klossen toch genoeg? 🙈
Vaak heeft e ...
Ja maar we zijn bang dat we omdat hij zo hoog staat en we allebei wilde slapers zijn dat er een moment komt dat hij im het midden dan zegt bekijk het maar en ze me dan tussen de latten weg kunnen halen 😂😂 vond die dunne pootjes al een eng idee
5 jaar geleden
Reactie op Newmommyx
Ja maar we zijn bang dat we omdat hij zo hoog staat en we allebei wilde sla ...
😂😂 ik snap het!!
Ik heb dat met ons eerste kindje precies zo beleefd. Maar inmiddels heb ik er vertrouwen in en staat ons bed nu al een weekje op 4 klossen (dus ook niets in het midden). Mijn man kan voor de grap letterlijk weleens in bed duiken, en ik hield mijn hart vast… maar het komt altijd goed! En het is zoveel comfortabeler om uit bed te komen!!
5 jaar geleden
Mijn “help-mijn-vader-is-klusser” had m’n eerste zwangerschap bedacht dat hij het zelf wel even zou fixen. Vervolgens was m’n bed niet 80cm hoog maar 1.10m. Zelfs met een krukje kwam ik er amper in of uit.
Wel heel hard gelachen met de kraamhulp en het heeft een flinke tijd geduurd om ze eronder uit te kunnen slopen (samen met de kraamhulp, m’n vader was de hele kraamweek doodziek). Zo goed had hij het in elkaar gezet.
Deze keer maar direct klossen besteld en hopen dat dit een minder groot avontuur wordt.
4 jaar geleden
Wij hebben nu eindelijk de klossen onder het bed en het is keurig 80cm hoog (ook al vind ik het idee om erin te slapen nogal spannend 😂). Maar toen hebben we de co sleeper er alvast even naast gezet en die is nu natuurlijk veel te laag 😅 hebben jullie daar ook klossen onder gezet? We zouden nog meer kunnen bestellen maar dat lijkt ons niet erg stabiel.. Hoe hebben jullie dat opgelost?
4 jaar geleden
Reactie op juon
Wij hebben nu eindelijk de klossen onder het bed en het is keurig 80cm hoog ...
Wij hebben in overleg met de kraamzorg vorige keer de klossen na 2 dagen weggehaald. De cosleeper hebben we nooit verhoogd, mijn man gaf ons kindje aan mij indien nodig
4 jaar geleden
Reactie op juon
Wij hebben nu eindelijk de klossen onder het bed en het is keurig 80cm hoog ...
Nee, geen klossen onder de cosleeper, dat is inderdaad gevaarlijk en niet stabiel. Dan zit de cosleeper maar een weekje wat lager bij het bed. Ik zet hem denk ik niet tegen het bed aan want ik ben nogal wild met dekens 😅
Als het bed weer op normale hoogte is dan gaat de cosleeper er wel tegenaan.
4 jaar geleden
Ergens op dit forum de tip gelezen om een extra matras of 1 persoons luchtbed te gebruiken en dat gaan we doen. We hebben een boxspring die al redelijk hoog is en i.c.m. de cosleeper gaan we niet aan klossen beginnen. :)
4 jaar geleden
Ergens op dit forum de tip gelezen om een extra matras of 1 persoons luchtb ...
Ja wij hebben ook nu een luchtbed gehaald,ik voelde me totaal niet prettig met de klossen eronder. Ik wil best meewerken en denken met ze maar ook ik heb nog m'n nachtrust nodig haha plus ik beval sowieso in het ziekenhuis
4 jaar geleden
Hier ook een bed dat niet op de klossen wil. Heb ze deze keer ook niet besteld. Mijn man zet onder alle poten wat blokken hout en daar doet ze t maar mee. Vorige keer kon ik ook al nauwelijks in en uit bed komen met die dingen er onder. T is al zwaar genoeg met die buik en straks met een baby in en uit bed.