13 Reacties

3 jaar geleden

Hier een week lastige avonden gehad, zijn tweede tandje komt ook door😅 dus ipv tussen 7 en 8 naar bed bleef hij veel te lang wakker en eindigde dus bij ons in bed🙃 gelukkig snachts gewoon maar 1 of 2 keer wakker en overdag gaat ook nog goed, hopelijk blijft dat ook zo😜

3 jaar geleden

Ik denk hier ook alweer begonnen. Krijsen bij z'n middagdutje en alweer na een halfuur wakker. Huilen bij aankleden, oppakken en weer huilen bij neerzetten. Wat een DRAMA ineens!!! Hij eet ook weer als een bouwvakker.

3 jaar geleden

Hij is zo moe en krijst nu alles bij elkaar. 😑😈 zo'n rotgeluid dat gehuil. Ik was allang schor geweest 😅

3 jaar geleden

Sprong 8 zou nog 2 weken moeten uitblijven maar zitten er volgens mij midden in. gewoon vechten tegen de slaap savonds en huilen. Deugniet ligt nu naast mij in bed want niets anders krijgt hem nu stil dan dit. En er komen nu 2 tanden gelijk door dus dat werk ook niet mee. En als we hem ergens neer leggen bv op zijn aankleed kussen is het krijsen. Dachten ook aan een oorontsteking maar hij heeft niet echt koorts en is ook niet verkouden.😩 Hopelijk snel voorbij

3 jaar geleden

Reactie op Leviatha

Sprong 8 zou nog 2 weken moeten uitblijven maar zitten er volgens mij midde ...
Volgens de sprongen app zou het hier ook nog 1,5 week moeten duren en zouden we nu het zonnetje in huis moeten hebben 🤣 geen zonnetje te bekennen hier!!!

3 jaar geleden

Hij is soms wat mopperig en avond eten is weer drama maar hij krijgt ook twee boventanden en 1 ondertand dus ik snap dat het eten niet makkelijk gaat. Voor de rest loopt hij me uit te dagen met dingen die hij niet mag doen 😅 boefje Voor de rest merk ik gelukkig (tot nu toe) weinig.

3 jaar geleden

Onze dochter is 53 weken en wij zitten volgens de oei ik groei boek dus midden in de donderwolk.. en wat voor één! Elk dutje is een strijd, gaan slapen voor de nacht is een drama zoals we nog nooit hebben gehad, minstens 2u bezig om haar in slaap te krijgen om vervolgens elk uur weer wakker te worden. Krijsen, krijsen alsof er hier een moord word gepleegd 🤦🏼‍♀️ eten wordt ook gewoon uitgespuugd en ze vindt zichzelf dan mega grappig. Hoe lang duurde het bij jullie?

3 jaar geleden

Onze dochter is 53 weken en wij zitten volgens de oei ik groei boek dus mid ...
Wil ik ook graag weten... slapen is hier net zo'n strijd als jij schrijft. En zooooo ontevreden overdag Poehhh

3 jaar geleden

Hier 1 groot drama ook. En dan moet de donderwolk nog komen.. Meneer wil niet meer slapen overdag, nachten zijn ook weer drama. Poeeeh. Hopelijk snel er doorheen!

3 jaar geleden

Zodra onze kleine in een sprong komt krijgt ze weer nachtvoeding! Dit helpt enorm!!!! Het troosten en weer in slaap krijgen is dan ook niet nodig. Geef ik geen droomvoedingen. Dan bestaat rust ook niet. Ze gaat rond 20:00 uur naar bed met flesje, rond 12 a half 1 weer een flesje en ze slaapt door. Doe ik dit dus niet, dan is ze om 3 uur snachts klaar wakker of heel vroeg wakker. Sprong betekend nieuwe ontwikkeling lichamelijk en mentaal en groei. dus ze hebben gewoon weer extra voedingstoffen nodig. Bij ons helpt de voeding gewoon dus heel goed. Ook heeft het geholpen om een slaapje over te slaan en langere wakkertijden aanhouden. Tussen 8:00 en 9:00 uur wakker 12:30/13:00 slapen tot ongeveer 15:00 uur en dan tussen 19:30 en 20:00 naar bed. Als ze vroeg wakker wordt doet ze nog een dutje van 30 minuten rond 10:00 uur en schuift de middag dutje naar rond de 14;00 uur.

3 jaar geleden

Ging uit ellende even googlen en turns out dat naast de sprong onze baby’s/dreumessen ook rond de 12 maanden in een SLAAPREGRESSIE zitten. Even serieus. Hou op met me.

9 maanden geleden

Duurt het bij jullie ook zo lang voordat jullie babys slapen?

9 maanden geleden

Reactie op Gjvk

Volgens de sprongen app zou het hier ook nog 1,5 week moeten duren en zoude ...
Ja hier ook. Zou er nog niet in kunnen zitten maar zit alle signalen al