Afgelopen week zijn we erachter gekomen dat ons dochtertje een Heupdysplasie heeft. 9 januari hebben we een afspraak in het ziekenhuis staan en daarna weten we pas wat ze precies gaan doen. De huisarts liet wel vallen dat de orthopeed wel dacht dat het wss een operatie wordt.. Ik vond dit echt even schrikken want ik had dit niet echt aan zien komen..
Ze liep al vanaf dat ze kon lopen met een "slag in de wiel" zeiden we dan. Op het cb zeiden ze dat ik dit een halfjaar vanaf dat ze loopt aan moest kijken omdat dit met de spieropbouw te maken kon hebben. Uiteindelijk eerder aan de bel getrokken omdat ik het vond verslechteren en naar de kinderfysiotherapeut geweest. Die heeft ons doorverwezen om een foto te laten maken van haar heupjes. Met deze uitkomst..
Ik voel me heel machteloos nu. Alsof ik faal als moeder en dit toch eerder had moeten zien ofzo..
Iemand die ook iets soortgelijks heeft meegemaakt en tips heeft hiermee om te gaan en straks met de verzorging van de kleine het makkelijker te maken voor haar en ons? 😔💔