9 Reacties

4 jaar geleden

Ik vind het vrij warm! Hier slaapt ze zonder koorts op een kamer van 20 graden, met een korte mouwen romper, truitje/shirtje en een slaapzak zonder mouwen.

4 jaar geleden

Reactie op L1107

Ik vind het vrij warm! Hier slaapt ze zonder koorts op een kamer van 20 gra ...
Bedankt voor het reageren馃槉馃憤

4 jaar geleden

Ik vind het ook aan de warme kant. Hier is de kamer rond de 18 graden en ze heeft een slaapzak tog 3 met mouwen aan en een pyamaboxpakje en een rompertje eronder

4 jaar geleden

Maar geen idee wat wijheid is ivm koorts eerlijk gezegd...

4 jaar geleden

Met聽koorts聽heeft het lichaam van je聽baby聽last van overtollige lichaamswarmte, die er ook uit moet kunnen. Je聽baby聽extra warm aankleden wordt dus afgeraden! Trek je kindje dus alleen luchtige kleding aan en leg hem onder een laken in plaats van een dik deken.

4 jaar geleden

Hoe is t gegaan vannacht?

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Ik heb vannacht het juiste gedaan. Vandaag heb ik er meer zicht op en kan ik regelmatig even voelen馃憤

4 jaar geleden

Mooi! Ik had mn dochter wel wat dikker gekleed pasgeleden. Omdat met een zetpil de temperatuur daalt. Ze voelde dus snachts na haar zetpil een stuk kouder aan. En was ook 1,5 graad gedaald in lichaamstemperatuur. Beterschap!!

4 jaar geleden

Reactie op L1107

Hoe is t gegaan vannacht?
Goed!馃憤 Ik moest regelmatig speen geven dus dan kon ik mooi even voelen. Er zullen vast meer ouders zijn die het s'nachts ineens spaans benauwd krijgen en gaan twijfelen of ze wel het juiste doen?! 馃槄馃檲 Volgende dag denk je er ineens heel anders over dus gister nacht toch heel fijn alle reacties te lezen馃槉