16 Reacties
één jaar geleden
Reactie op chan1994a
De voorste is Xam😂 groot word ie hè! Max krijgt ook nog ochtend en avond f ...
Ooh echt sorry 🙈🤭 Xam lijkt veel groter dan max haha.
Ja lastig is dat he. Ja misschien toch echt zeggen van nee je moet uit de beker drinken.
En andere flesje dan? Met een rietje erin
Of een pakje drinken?
Wij geven jesse vaak wel een pakje drinken, omdat hij heel slecht wil drinken overdag.
En pakje drinken vind hij dan leuk en dan drinkt hij wel redelijk goed.
één jaar geleden
Wat een moppies samen!🥰
Wij hebben alleen melk in een fles gegeven en ander drinken direct uit bekers. Dus toen de nachtfles stopte, was de fles hier direct klaar.
Ik zou denk ik op een vast moment bekers introduceren (bijv bij ontbijt = beker en anders niets). En die momenten later uitbreiden.
één jaar geleden
Reactie op Manu26
Ooh echt sorry 🙈🤭 Xam lijkt veel groter dan max haha.
Ja lastig is ...
Xam is ook groot hoor. In gewicht schelen ze nog maar een kilo ongeveer. Laatst vroeg iemand al of ze tweeling waren 😂 Max is wel wat langer nog als Xam maar als ze zitten zie je dat nauwelijks. Pakjes drinken of rietjesbekers wil die ook niet helaas. Hij wil precies wat Xam heeft 🙈🫣gelukkig begint Xam ook steeds makkelijker uit een rietjes beker te drinken maar een gewone beker lukt Xam echt nog niet 🙈
één jaar geleden
Reactie op chan1994a
Xam is ook groot hoor. In gewicht schelen ze nog maar een kilo ongeveer. La ...
Grappig dat dan dan zo verschillend is met de jongens met de groei.
Hier juist andersom, Jesse is heel groot en noran klein, naja klein denk gewoon normaal maar bij jesse is hij gewoon zo klein😅
Ja snap ik wel, als ik niet beter zou weten zou ik ook zeggen dat het een tweeling was haha.
Maar wel 2 heerlijke knappe jongens🥰
Jaa dat herken ik wel idd. Alles het zelfde willen.
Lastig om hem daar dan uit te krijgen🤷♀️
En je wilt ook niet iedere dag die strijd aan gaan. Dat is ook gewoon niet fijn.
één jaar geleden
Mijn zoontje is bijna 2,5 jaar en drinkt ook altijd nog uit een fles.
Het is zo moeilijk hem er van af te krijgen.
Hier ook al van alles geprobeerd
één jaar geleden
Wij zijn op vakantie gestopt. Daar was alles zo enorm anders en waren we hem ‘vergeten’. Daarna nooit meer een probleem geweest.
Is wel wat rigoreus om een vakantie te boeken voor die fles, maar misschien als je alles anders gaat doen een keer…
Blijft wel lastig dat Xam dan natuurlijk wel nog steeds de fles krijgt.
Kun je afbouwen naar 1 moment per dag eerst? Uitleggen dat de fles voor babies is en slecht voor de tanden is van grotere kinderen?
één jaar geleden
Hier ook nog een fles. Op de peuterspeelzaal drinkt ze uit een beker, en ‘s avonds bij het eten haar groeimelk ook uit een bekertje. Zolang ze het gewoon kan, hebben wij er helemaal geen problemen mee. Tijdens een opname moest en zou ze van de fles af van de logopedist. Nou wij vinden het niet erg. 🙈
één jaar geleden
Hier ook nog melk en groeimelk uit z'n fles. Hij kan echt niet zonder, ze zijn ook nog zo klein hé 😁
één jaar geleden
Wij zijn hier rond zijn 2e verjaardag mee gestopt door steeds minder melk in de fles te doen in de avond. Dat was nog de enige keer dat hij de fles kreeg.
Nu krijgt hij in de avond melk uit de beker en drinkt hij graag.
Is het mogelijk om een rietjesbeker te gebruiken en dan zo af te bouwen?
één jaar geleden
Onze meid heeft ook gewoon nog een fles in de ochtend, avond en nacht. Overdag drinkt ze wel uit bekers, kopjes, rietjesbekers maar haar melk uit het flesje in bed vindt ze nog zo fijn dat ze die nog even mag houden. Ze heeft al geen speentje meer en ik kan me niet voorstellen dat die paar minuten flesje drinken per dag zo slecht zijn