12 Reacties

5 jaar geleden

De levertijd van mijn spullen is 10 weken! Besteld bij babypark.

5 jaar geleden

Van een vriendin heb ik gehoord dat het kan oplopen tot 2/3 maanden wachttijd. Zij heeft in februari haar kinderwagen gekregen en begin december besteld. Dus ik denk dat je wel met ongeveer 3 maanden rekening moet houden.

5 jaar geleden

Kinderwagen besteld en 2 dagen later in huis, de box duurde 5 weken .. en de rest moet ik nog bestellen 馃槄

5 jaar geleden

Alles bij Babypark besteld. De kinderwagen duurde 2 dagen. De meubels, box etc. duurt ruim 3 weken.

5 jaar geleden

Wij hadden begin januari besteld en er stond toen dat het binnen 3 tot 5 werkdagen geleverd zou worden. Nou... dat was zeker niet zo. Vandaag zijn de commode en het bedje geleverd en in april (!!!) komt pas de kast. 馃檮

5 jaar geleden

Kinderwagen besteld, 2 dagen later in huis. Zo ook met de box. Beide besteld bij vanasten. Geen lange levertijd dus馃槃

5 jaar geleden

Mijn kinderwagen was binnen een paar dagen binnen via 3 wolkjes.

5 jaar geleden

Kinderwagen 2 weken bij ons, dus we verwachten hem komende week. Vandaag kamertje gaan bestellen en dat is wel 10-12 weken. Hopelijk is het er dan ook wel effectief 馃檲

5 jaar geleden

Bij veel webshops kun je online de levertijd bekijken. Soms schrikbarend hoog en als je hetzelfde product bij een ander kijkt is het er zo.

5 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Mijn kinderwagen was binnen een paar dagen binnen via 3 wolkjes.
Vond je het niet lastig om dit online te moeten bestellen ik neem aan dat je het niet van te voren hebt uitgeprobeerd?

5 jaar geleden

Wij hadden de kinderwagen met 2 dagen in huis, het kamertje heeft iets van 4 weken geduurd. Ik had de levertijd langer verwacht ivm Corona, maar denk dat de levertijden nu juist wat langer worden! Wij hebben alles van Babypark 馃槂

5 jaar geleden

Babypark ging vorig jaar snel bij ons meubels wagen en maxicosi waren er 2 weken na uitzoeken ze hebben alles gelijk in elkaar gezet. Toen hebben we alles pas met 32 weken uitgezocht.. nu wil ik het wel iets eerder ivm de corona duurt het miss iets langer.. en als het telaat is achh de baby slaapt eerst toch in de wieg naast bed haha.. en we hebben een zoontje van 10 maanden dus in principe heb ik alles in huis wat een baby nodig heeft... maar wil voor deze nieuwe baby toch gewoon een complete babykamer馃槀