45 Reacties

5 jaar geleden

Hi, ik heb Nipt woe 30dec afgenomen en onderzoek wordt gedaan bij UZ Leuven. Ze geven 7kalenderdagen aan na ontvangst bloedstalen, indicatie bij mij gaven ze 7/10dagen aan.

5 jaar geleden

Reactie op Christine*

Hi, ik heb Nipt woe 30dec afgenomen en onderzoek wordt gedaan bij UZ Leuven ...
Ik had de 28ste wacht met liefde af

5 jaar geleden

Hier duurt het tot 10 dagen

5 jaar geleden

Ik heb vorige week dinsdagmorgen bloed laten trekken in ASZ Aalst en ze zeiden dat het resultaat 2 weken op zich kan laten wachten gelet op de feestdagen...

5 jaar geleden

28ste test gehad resultaten nog niet binnen

5 jaar geleden

28e bloedonderzoek (Gent) nog geen resultaten

5 jaar geleden

Ik heb hem volgende week en zou het na 3-4 werkdagen weten, ben benieuwd.

5 jaar geleden

23/12 afname gehad en nog steeds aan het wachten op de uitslag. Gaven aan dat het zeker een tweetal weken ging duren vanwege de feestdagen ... (via Leuven)

5 jaar geleden

Ik heb 22/12 bloed afgenomen en had 28/12 al resultaat, hangt af naar welk labo het gaat. Bij mij was het labo in het ziekenhuis az delta

5 jaar geleden

Nipt in Eeklo afgenomen ( gaat naar UZ Leuven) op 28/12 en vandaag de uitslag gekregen. Precies 1 week later 馃槈

5 jaar geleden

Bij ons (Brugge/Oostende) heeft het net geen 2 weken geduurd tot we brief ontvingen.

5 jaar geleden

28 DEC vandaag bericht gehad. Ik ging inloggen bij ziekenhuis Genk zol en dan zie je laboratorium uitslagen en daar zag ik het staan ITS aaaaaaaaaaaaaaa boyyyyyy 馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏

5 jaar geleden

Ik op 30/12 en gaat richting UZ Leuven. Installeer mynexuzhealth! Hier kan je je patientendossier digitaal bekijken, je afspraken etc... en je krijgt een mail als de NIPT uitslag binnen is en kan hem onmiddelijk digitaal bekijken. Dan hoef je niet nog extra dagen te wachten op een brief... enig voorwaarde is dat je ziekenhuis hiermee samenwerkt.

5 jaar geleden

2 werkdagen als je in het labo in antwerpen bloed laat trekken!

5 jaar geleden

Ik had op 30 dec de bloedafname voor de NIPtest, in UZ Gent. Er werd gezegd dat het resultaat 7 脿 10 dagen later gekend zou zijn. Vandaag toch eens gekeken op het online pati毛ntenplatform, en ja... Het resultaat is van vandaag gekend 鉂わ笍. We vreesden dat het nog te vroeg zou zijn, omwille van de feestdagen... Zo blij met het goeie resultaat.

5 jaar geleden

Reactie op Mamma2021

28 DEC vandaag bericht gehad. Ik ging inloggen bij ziekenhuis Genk zol en d ...
Hier ook een jongen 鈾ワ笍

5 jaar geleden

Reactie op Christine*

Hi, ik heb Nipt woe 30dec afgenomen en onderzoek wordt gedaan bij UZ Leuven ...
Heb jij al een resultaat? :D

5 jaar geleden

Ik had het ook na 2 werkdagen in Antwerpen! 馃槂

5 jaar geleden

Reactie op 2021sophie

Ik had het ook na 2 werkdagen in Antwerpen! 馃槂
Oh had ik het geweten 馃槀

5 jaar geleden

Ik 31ste bloed laten nemen ging opgestuurd worden naar uza. Nog niets maar zo spannend. 馃槏馃槏