67 Reacties

5 jaar geleden

Dat idee heb ik ook . Loop nu nog bij de vk vorige keer ook tot 34 weken . Maar laatste afspraak was volgens mij met 21 weken en nu pas weer bij 27 🤔

5 jaar geleden

Reactie op RianneM1990

Dat idee heb ik ook . Loop nu nog bij de vk vorige keer ook tot 34 weken . ...
Oh wauw dat is wel heel lang ja. Ik loop bij gynaecoloog omdat ik 'medisch' ben, maar er zit nu vier weken tussen. Vond ik al best lang.

5 jaar geleden

Ik loop bij gynocoloog en ik krijg elke 3/4 weken controle

5 jaar geleden

Ik kom bij de gynaecoloog (i.v.m. medisch) en heb elke 4 weken een afspraak.

5 jaar geleden

Ik loop bij de verloskundige en heb elke keer precies om de 3 weken een controle. Laatste was 24 weken en nu straks bloedprikken en controle met 27 weken. Volgensmij wordt het vanaf boven de 30 weken bij mij om de twee weken, maar dat weet ik niet zeker.

5 jaar geleden

Laatste controle was met 15 weken. Toen 20 weken echo en nu met 24,5 week weer een controle. Volgens mij wordt het dan steeds meer. Heb er nu 1 gehad pas naast de echo’s.

5 jaar geleden

Het is volgens mij wel minder inderdaad. Ik zit bij de gynaecoloog en heb met 19 weken een afspraak gehad, met 24 weken en de volgende staat met 29,5 weken ongeveer en met 32 weken... heb het idee dat ze in het ziekenhuis de afspraken wel vaker plannen dan bij de verloskundige maar dat kan ik ook helemaal mis hebben hoor!

5 jaar geleden

Ik ben medisch en om de 2-3w een afspraak

5 jaar geleden

Bij de verloskundige is het hier om de 4 weken. Nu ik bij de gynaecoloog zit ben ik er om de max. 3 weken. Na de 30 weken moet ik om de 2 weken.

5 jaar geleden

Hier bij de verloskundige elke 4 weken, op het laatst om de 2 en daarna elke week.

5 jaar geleden

Ik loop vanaf week 5 van de zwangerschap onder strenge controle bij de gynaecoloog (medische voorgeschiedenis door mijn vorige zwangerschappen). Ik kom om de 2 weken op controle. Op dit moment ben ik 26+1 wkn

5 jaar geleden

Hier bij de verloskundige. Ik heb tot nu toe gehad: 8wk : eerste echo 11wk: termijnecho 15wk: controle + hartje luisteren 20wk: medische echo (was toen 19+6) En komende week met 23+5wk weer controle + hartje luisteren.

5 jaar geleden

Bij de verloskundige had ik tot de 24 weken om de 4 weken een afspraak. Vanaf dan om de 3 weken. En vanaf 30 weken om de 2 weken. En ik geloof vanaf 36 weken elke week. Ik vind het wel prima hoor. Zeker in het begin voelde het best vaak.

5 jaar geleden

Mijn laatste was met 16 weken, toen de 20 weken echo en de volgende is met 24 weken. Dit is ons eerste kindje, dus ik weet niet of het minder is dan normaal.

5 jaar geleden

Vanaf week 18 minimaal 1x per 2 weken bij de gyn en een groeiecho ivm zwangerschapsdiabetes

5 jaar geleden

Hier een controle gehad met 8,12, 16 en 20 weken. Met 24 weken een telefonische afspraak gehad en nu moet ik met 27 weken op controle (geen echo)

5 jaar geleden

Dit is bij mijn huisarts het schema, t/m 24 weken om de 4 weken 25 t/m 32 weken om de 3 weken 33 t/m 36 weken om de 2 weken Vanaf 36 weken iedere week Omdat er in het begin veel onzekerheid was heb ik van 4 t/m 10 weken om de 2 weken een controle gehad. Tot nu toe krijg ik ook iedere controle een echo.

5 jaar geleden

Reactie op Newmommyx

Hier een controle gehad met 8,12, 16 en 20 weken. Met 24 weken een telefoni ...
Loop bij de verloskundige trouwens. Na de 30 weken krijg ik elke 2 weken een controle

5 jaar geleden

7wk: gynaecoloog ivm medisch traject 8wk: kennismaken vk en echo 11wk: gynaecoloog afsluiten medisch traject 12wk: termijn echo VK 16wk: hartje VK 20wk: 20w echo 24wk: hartje VK + suiker test En dit staat gepland: 27wk: hartje VK + bloedprikken 30wk: groei echo Vanaf dan elke 2 weken hartje, met 34wk nog een groei echo en vanaf 36wk elke week hartje

5 jaar geleden

Hier om de 4 weken tot nu toe, ben nu 24 weken en ga dan vanaf nu om de 3 weken en dan vanaf 30 weken om de 2 weken en laatste weken elke week.. wel zijn dit controles geen echo’s .. bij onze praktijk heb je in principe na je 20 weken echo geen echo’s meer.. Ivm dat ik Corona heb gehad mag ik wel 2 groei echo’s die krijg ik bij 28 en 32 weken!