33 Reacties

één jaar geleden

Rond 19;45 naar boven dan bed ritueel slaapt meestal om 20:30 tot 6:30/7:00 uur.. langer slapen in de ochtend nog nooit gelukt😂

één jaar geleden

21:00u naar boven, slaapt 21:15. 6:30u wakker. Middagslaapje van 13u-14u.

één jaar geleden

19:30

één jaar geleden

Hier was ze ziek tijdens wissel van uur dus ging ze vroeger naar bed dan anders. Wij zitten terug op gewoon uur (19.00)

één jaar geleden

Ik lees van een aantal dat hun kinderen rond 21.00 uur en later pas naar bed gaan. Komt dat door de zomertijd verandering of ging/gaat het altijd zo moeizaam? Ik vind 21.00 uur pas naar bed uiteraard veelste laat...maar vraag mij dus af of dat ergens aan ligt? En natuurlijk moet iedereen zelf weten hoe hij/zij het doet. Liefs :)

één jaar geleden

Ik lees van een aantal dat hun kinderen rond 21.00 uur en later pas naar be ...
Onze dochter wil absoluut niet eerder leg haar wel rond 19:30 maar slaap soms pas om 21:30. Altijd al drama geweest vaak 2x per week wel om 19:3 slapen

één jaar geleden

Reactie op esmeeraaf

Onze dochter wil absoluut niet eerder leg haar wel rond 19:30 maar slaap so ...
Typisch he! Mag ik vragen hoe zij smiddags slaapt? :)

één jaar geleden

Typisch he! Mag ik vragen hoe zij smiddags slaapt? :)
Verschilt wel beetje uurtje of anderhalf uur of 2 uur ligt er aan per dag. Donderdag slaapt ze vaak wel om 19:30 dan is ze 2 dagen opvang geweest en 1 dag gastouder(me moeder) Dan is ze wel moe. Eerder naar bed s’avonds heeft ook geen zin. Red ik ook niet altijd

één jaar geleden

Hier is dat ons/haar normale ritme en werkt voor ons allen prima. Is niets moeizaams aan 🙂 Partner is rond 18.45 thuis en dan eten we gezamenlijk, eerder eten met de kinderen doe ik niet aan tenzij hij belt dat 'ie in de file staat ofzo. Na het eten nog even qualitytime met de oudste van 7, die gaat om 20u naar bed. De jongste is dan heerlijk nog even beneden en valt op schoot in slaap, leggen we later over in bed. Partner heeft dan nog even qualitytime/knuffeltijd met haar. Met de oudste exact zo gedaan en vanaf een jaar of 2 de overgang gemaakt naar direct slapen in eigen bed en bedtijd steeds ietsje vervroegd. Ging zonder problemen. Dit is hoe het voor ons fijn werkt, ieder z'n ding ☺️🍀

één jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Hier is dat ons/haar normale ritme en werkt voor ons allen prima. Is niets ...
Klinkt fijn, als het voor jullie zo werkt en goed gaat helemaal prima toch. Ik lees ook dat de kleine op schoot in slaapt valt dus ergens toch al eerder slaapt dan de 21.00 ;) maar prima allemaal toch dan. Wij hebben gewoon een heel ander ritme qua tijden en idd iedereen doet het op zijn of haar manier. 🍀🌺

één jaar geleden

Nee, eigenlijk altijd al. Omschakelen koste gek genoeg helemaal geen moeite. Ik vind t zelf ook eigenlijk veel te laat, maar ze heeft ook niet meer slaap nodig lijkt. Al vaak geprobeerd terug te wennen maar zonder resultaat. Op een gegeven moment had ik haar wel om 8u in bed, maar dan werd ze standaard om 4u wakker. T is gewoon het ritme wat bij haar past. Zoontje lag altijd netjes om 8u in bed en dan 8u wakker.

één jaar geleden

Wij hadden hier voor de zomertijd altijd 19.00 uur in bed en ging prima. Sliep overdag van 11.30-14.30. Nu is alles een uurtje opgeschoven. Vind het wel gezellig nog een uurtje samen in de avond. Nog steeds rond 8 wakker in de ochtend

één jaar geleden

Hier ook sinds 1,5 week pas heel laat slapen. Hij ligt er al om 19 uur in, maar slaapt steeds pas tussen half9/9.. Gelukkig wel zonder te huilen en mekkeren. Hij ligt gewoon 1,5 een beetje te kletsen..