11 Reacties

één jaar geleden

Zelfde hier! Vanmorgen was het 4.30 🙊 en bij ons helpt ook weinig. Ze is nu ook erg lang wakker tot haar middagdut. Ook met de handen in het haar. Dus tips welkom!

één jaar geleden

Is je dochter dan ook nog moe als ze om 5 uur wakker wordt? Of heeft ze de hele dag genoeg energie en dus genoeg aan de uren die e nu slaapt? Ik zou verwachten dat ze nog moe is om 5 uur en je zou moeten proberen te doen alsof het nacht is. Met de lichten uit weer terug instoppen en vertellen dat het nacht is. Misschien net als savonds even knuffelen/zingen/aaien en dan welterusten zeggen. Als ze echt oververmoeid is zou ik haar ook overdag wel voldoende laten slapen. Anderhalf of misschien wel twee uur en dan tot Max 15:00 om wel tussen 19:00-19:30 weer te slapen. Succes…!!!

één jaar geleden

Reactie op happy24

Is je dochter dan ook nog moe als ze om 5 uur wakker wordt? Of heeft ze de ...
Ik kan ze nog 6uur stilhouden maar ze slaapt niet meer. Ze doet nu middagdut van 12:00-14:00 (meestal tussen 1u30-2u00) en dan bedtijd 19:00-19:30. Ik dacht dat het net misschien tijd werd om de middagdut in te korten 🥴 ze wordt 2,5 in januari

één jaar geleden

Reactie op mummy of M.

Ik kan ze nog 6uur stilhouden maar ze slaapt niet meer. Ze doet nu middagdu ...
Dit is ook mijn verhaal hahaha! Ik haal haar er niet eerder uit dan 7 uur. Ze kletst, zingt, draait nog wat. Maar slaapt niet meer. Huilt gelukkig ook niet maar ik ben wel wakker 🫠

één jaar geleden

Reactie op julymom

Dit is ook mijn verhaal hahaha! Ik haal haar er niet eerder uit dan 7 uur. ...
Idem hier! Is nog maar 9uur maar voelt al als middaguur 😂

één jaar geleden

Hier een dame met een biologische klok.. maakt niet uit hoe lang ze in de middag slaapt.. hoe laat ze naar bed gaat.. altijd tussen 6.30 en 7.00 wakker.. al maanden lang.. en nu dus tussen 5.30 en 6.00. Gelukkig leest ze veel boekjes in bed dus gaan er alsnog pas na 7.00 uur uit.. maar ik mis wel een uur aan slaap😪 hoop dat ze snel hier verandering in brengt.. over 2 weken op vakantie dus mss dat ze dan weer anders slaapt en het dan weer vol blijft houden.. (op vakantie meer moe dan thuis door alle indrukken en veel zwemmen en disco's 😉)

één jaar geleden

Het is hier nog niet echt veranderd…🫨

één jaar geleden

Er is hoop.. ze is wel erg moe door dat uur missen dus ze komt nu steeds tussen 6.00 en 6.30 en van het weekend 1x 7.15 want toen was ze heel moe😂langzaam kom haar oude tijd weer terug

één jaar geleden

Hier ondertussen ook beterschap! Is vanzelf beter gegaan. Vanmorgen 6.45 ☺️

één jaar geleden

Oké vandaag was het iets voor half 7. In elk geval IETS van verbetering ten opzichte van half 6 🥲

één jaar geleden

Ik merk wel duidelijk een link met een te lange middagdut. Op de opvang slaapt ze 1u15/1u30 en dan smorgens mooi uur wakker. Thuis slaapt ze 2uur smiddags en dan was het weer 5:45 :-)