22 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook smorgens 2 en smiddags 2. Soms eet ze er ook 3 smiddags. Ik merk aan haar wanneer ze nog meer wilt, als ik vraag wil je nog een boterhammetje kijkt ze naar de keuken als ze wilt en als ze niet wilt dan geeft ze mij haar bordje aan. Op het kdv eten de kindjes ook makkelijk 3 boterhammen in de middag. Lijkt mij niks geks aan als je kindje daar behoefte aan heeft. Consultatiebureau vond het ook niet opmerkelijk toen ik opsomde wat ze at. Alleen dat ze goed at (ondanks haar gewicht curve te laag is).
2 jaar geleden
Ik probeer mijn kids niet te veel brood te geven, het heeft gewoon weinig toegevoegde waarde in het leven helaas maar als ik idd iets zou geven gaat het zo op…
2 jaar geleden
Mijn zoontje eet naast z’n fles sochtends vaak nog een boterham en stukje fruit (geen heel stuk fruit).
Smiddags eet hij er meestal 3. Hij krijgt zoveel hij wilt maar soms krijgt hij bijvoorbeeld een ei erbij en dan eet hij minder brood.
Soms geef ik sochtends yogurt met havermout als m’n zoontje er zin in heeft.
2 jaar geleden
Reactie op messymommy
Ik probeer mijn kids niet te veel brood te geven, het heeft gewoon weinig t ...
Geef je dan iets vervangends?
Mijn zoontje eet sochtends wel eens havermout met yogurt. Of af en toe eens een pannenkoek of soep tijdens lunch. Maar meestal wel vooral volkoren brood. Ik vind daar op zich niet veel mis mee.
2 jaar geleden
Hier dochter 's morgens 1 boterham bij dr fles en 's middags 1-1,5 boterham. Soms nog die 2e halve of een klein stukje ontbijtkoek.
Ene keer gaat alles op, andere keer laat ze een deel liggen. Dus het wisselt hier een beetje.
2 jaar geleden
Zelfgebakken brood wat gelijk staat aan 2 sneetjes. Soms eet ze er dan 1 en soms zelfs 1,5. Dat zou dus 3 boterhammen zijn dan 😊
2 jaar geleden
Reactie op jvijf2000
2 boterhammen sochtends en 1,5 boterhammen smiddags waar ik al heel blij me ...
Mijn dochtertje eet geen brood, hoe heb je gedaan om brood te eten ?
2 jaar geleden
Wahooo wat een aantallen, onze dame eet er maar 1 en is verknocht aan haar ontbijtfles ipv broodje. Nouja ooit stapt ze er zo vanaf net als m’n zoontje grinnik
Mocht je kindje makkelijk zoveel brood eten, geef je dan ook wat zwaarder brood zoals volkoren? Of lichtbruin #benieuwd #hier bunkeren de kids het liefst Waldkorn vital 🤭