8 Reacties
2 jaar geleden
Herkenbaar… hier wordt het langzaam 10 á 11 uur met uitschieters soms tot klokje rond (lees: heeeeeeel sporadisch😅). Mijn dochter doet hetzelfde als jouw kindje, slaapt 2 uur per dag maar door het achterlijke vroege wakker worden ben ik naar mijn idee nog gebonden aan 2 slaapjes. Wordt wakker tussen 5 en 6. Ze slaapt ook niet 2 uur aan een stuk, maar max een uurtje. Rot fase dit 😑
2 jaar geleden
Hier slaapt ze rond de 12 uur ongeveer.. maar weet niet zeker.. hier een dame die ook een uur wakker kan liggen voordat ze gaat roepen.. ze komt vaak rond half 7 / 7 uur en bij moe half 8.. overdag slaapt ze 1.5 Max 2 uur.. helaas geen tips..
Ik denk ook niet dat je er heel veel aan kunt doen? Hier doen we wel eens wat anders maar ze blijft dezelfde tijd wakker worden..
2 jaar geleden
Hoe oud is je dochtertje? Wakkertijd namiddag van 5uur lijkt me ook lang. Ik hanteer max 4,5uur en ze is 18 maand. Dus als ze tot 14u slaapt, is bedtijd 18.00/18.30
Slaap doet slapen dus het vroege wakker worden kan soms ook door oververmoeidheid komen. Haar beide wakkertijden lijken me nu te lang dus zou eens proberen met vroege bedtijd
2 jaar geleden
Hier was mijn zoon het tweede deel van de nacht ook wakker, totdat wij hem bij ons in bed legde. Nou kunnen we het iedere nacht rekken tot 08.00
2 jaar geleden
Reactie op mummy of M.
Hoe oud is je dochtertje? Wakkertijd namiddag van 5uur lijkt me ook lang. I ...
Ja ze is bijna 18 mnd, over een weekje. Wij houden ons overigens ook aan max 4-4.5u wakker na de middagdut (dus klopte wellicht niet helemaal wat ik in mijn bericht typte). Die tip hebben we ooit van een slaapcoach gehad en houden we ons ook aan. Dus helaas… geen nieuws voor ons 🤔
2 jaar geleden
19:00-05:00 of 06:00. Vaak snachts ook nog wakker.
Smiddags 1,5 uur, max 2 uurtjes.
Geloof me, alle tips geprobeerd die er zijn mbt slapen, het is wat het is. Soms slapen we een nacht door, die is mooi meegenomen.
Zolang m'n mannetje vrolijk is en zich goed ontwikkeld is dit schijnbaar wat hij nodig heeft.