1004 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Jessica 925
Nee dat denk ik ook niet dan geniet je gewoon van je 2 of 3 of 4 ... wonder ...
Hoe meer "zielen" hoe meer vreugd 馃グ
2 jaar geleden
Reactie op Jessica 925
Ja, dus het is wel normaal... Maar ik zou wel al graag weer zwanger worden. ...
Ja dat is het gebruikelijk dat je nog niet ongesteld bent geworden, dus ook nog niet vruchtbaar. Zou je daar mee moeten stoppen als je weer zwanger wil worden.
Heb er ook 4 jaar over gedaan om zwanger te raken, uiteindelijk moesten we een traject in.
Hoop nu dat het natuurlijk mag lukken..
Veel succes,Hopelijk mag het voor jullie ook snel een 2de wonder komen
2 jaar geleden
Reactie op Manu26
Ja dat is het gebruikelijk dat je nog niet ongesteld bent geworden, dus ook ...
Dat is niet helemaal waar 馃檲 je moet echt een enorm strak ritme qua voedingen hebben wil je niet vruchtbaar zijn. Het is echt een bakerpraatje dat als je bv geeft je niet zwanger kunt worden 馃き馃槉 neemt niet weg dat het wel even kan duren voor je zwanger bent. Heeft oa te maken met het hormoon prolactine die de hormonen onderdrukt die de menstruatiecyclus goed laten verlopen. In de eerste 6 maand is het gehalte aan prolactine hoger en daarna wordt het vaak minder omdat er dan bijgevoed gaat worden. Dus zeker niet nodig om te stoppen met bv 馃槉
https://www.freya.nl/kinderwens/als-een-volgende-zwangerschap-uitblijft/borstvoeding-en-vruchtbaarheidsbehandelingen/ hier staat het ook mooi uitgelegd 馃槉
2 jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Dat is niet helemaal waar 馃檲 je moet echt een enorm strak ritme qua voeding ...
Oh nee dat zeg ik ook niet dat je niet zwanger kunt raken..
Ik was zelf ook gewoon ongesteld tijdens mijn borstvoeding periode.
Alleen het is wel zo, als je niet ongesteld wordt, heb je ook geen eisprong.
Teminste dat is altijd tegen me gezegd in ziekenhuis
2 jaar geleden
Reactie op Manu26
Ik was zelf oo ...
Ja de eisprong komt in principe voor de menstruatie. Dus je bent vaak vruchtbaar voor je het de eerste keer merkt... Maar de kans tijdens borstvoeding is wel vaak kleiner om zwanger te worden maar verschilt per vrouw natuurlijk.
Maar ik geef echt nog heel veel voedingen dus denk wel dat het nog wat afgeremd wordt.
Tis ook niet dat ik echt al ongeduldig ben maar ik ben er wel klaar voor om nog een klein wondertje te krijgen馃榾
2 jaar geleden
Reactie op Manu26
Ik was zelf oo ...
Ah zo, sorry dan heb ik je verkeerd begrepen 馃槵
2 jaar geleden
Heeyy bevallen in juli! 6 maanden later zwanger geraakt zonder dat ik het doorhad bij 9 weken erachter gekomen. Helaas in januari met 11/12 weken hartje gestopt馃槩 was er zo blij mee ! Helaas nu februari ronde hopen dat het dan raak is
2 jaar geleden
Reactie op My Daughter鉂わ笍
Heeyy bevallen in juli! 6 maanden later zwanger geraakt zonder dat ik het d ...
Oh nee wat jammer, heel veel sterkte!!
2 jaar geleden
Gister ontdekt dat ik weer in verwachting ben. Beetje onverwachts wel dus kleine shock maar wel blij natuurlijk. Het is de derde en de tweede is nu dus nog geen 7 maanden. Vraag me wel een beetje af hoe dat gaat zijn met 2 van die kleintjes zo dicht op elkaar en mijn eerste die nu net 4 is. Meer kindjes altijd prachtig maar dat zwanger zijn en die 9 maanden ellende daar kijk ik toch wel een beetje tegenop馃槄
2 jaar geleden
Reactie op MrsB1990
Gister ontdekt dat ik weer in verwachting ben. Beetje onverwachts wel dus k ...
Gefeliciteerd 馃コ