Mijn zoon gleed net uit en kwam met z'n hoofd op de tafel en daarna op de grond...
Was even hard huilen en bloed in z'n mond, ook een hele plek op z'n hoofd.
Een beetje sabbelen op waterijsje en wat drinken en knuffelen was goed om te troosten.
Met een paar minuutjes geen bloed meer en is hij weer vrolijk verder aan het spelen.
Ben toch bang dat de klap toch echt hard was. Waar moet ik dan vooral op letten?
Ik denk dat we hem vanacht in ieder geval bij ons leggen voor mijn eigen gemoedsrust en ik hem goed in de gaten kan houden.
Aah vervelend he
Kan gebeuren!
Heeft hij een plekje in zn mond bedoel je?
Ons mannetje had laatst een bult
Op zn hoofd.
Kijk of je kindje anders doet
Is het suffer of spugen of huilerig
Geef hem even geen zetpil want je moet hem even oberserveren.
Is hij verder gewoon vrolijk en alles dan zou ik me niet te druk maken.
Nou snap je gevoel wat een rotgevoel he.
Hij heeft al eens vaker een onhandig momentje gehad en dan is het ook snel over en bultje maar verder niks. Maar nu klap zo hard en dat hij ook bloed had, daarom schrok ik er nu ook zoveel meer van.
Gedrag nu idd nog normaal en vrolijk
Jaa maar kwam de bloed uit een wondje uit zn mond
Of gewoon zeg maar
Want d ...
Nog even gekeken en lijk beetje rood te zijn bij z'n tandje. Eerste die sinds paar dagen door is (goed te zien en te voelen) is heel moeilijk op de foto te krijgen馃槄
Als je denkt aan een hersenschudding zou ik vanacht even om het uur of om de 2 uur checken. Normaal moet je bij een hersenschudding elk uur controleren dacht ik. Pff wat zal je geschrokken zijn en je kindje ook! Maar als je kindje zich verder helemaal normaal gedraagt en helemaal niks geks merkt dan probeer jezelf niet al te gek te maken want dan zal het niet zo erg zijn. Leg m lekker bij je vanacht voor jullie beide een lekkerder gevoel. Veel beterschap voor je kleintje 馃槝