8 Reacties

3 jaar geleden

Aah vervelend he Kan gebeuren! Heeft hij een plekje in zn mond bedoel je? Ons mannetje had laatst een bult Op zn hoofd. Kijk of je kindje anders doet Is het suffer of spugen of huilerig Geef hem even geen zetpil want je moet hem even oberserveren. Is hij verder gewoon vrolijk en alles dan zou ik me niet te druk maken. Nou snap je gevoel wat een rotgevoel he.

3 jaar geleden

Achh pop! Gebeurt hier helaas ook wel eens... Ik smeer altijd boter op de plekken tegen de zwelling, werkt perfect 🤗
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Hij heeft al eens vaker een onhandig momentje gehad en dan is het ook snel over en bultje maar verder niks. Maar nu klap zo hard en dat hij ook bloed had, daarom schrok ik er nu ook zoveel meer van. Gedrag nu idd nog normaal en vrolijk

3 jaar geleden

Reactie op DemiJJ

Hij heeft al eens vaker een onhandig momentje gehad en dan is het ook snel ...
Jaa maar kwam de bloed uit een wondje uit zn mond Of gewoon zeg maar Want dan zou ik voor de zekerheid de dokter even bellen

3 jaar geleden

Reactie op Irissh

Jaa maar kwam de bloed uit een wondje uit zn mond Of gewoon zeg maar Want d ...
Ja beetje bloed in z'n mond. Maar zie er verder nu niks aan

3 jaar geleden

Reactie op Irissh

Jaa maar kwam de bloed uit een wondje uit zn mond Of gewoon zeg maar Want d ...
Nog even gekeken en lijk beetje rood te zijn bij z'n tandje. Eerste die sinds paar dagen door is (goed te zien en te voelen) is heel moeilijk op de foto te krijgen😅

3 jaar geleden

Reactie op DemiJJ

Nog even gekeken en lijk beetje rood te zijn bij z'n tandje. Eerste die sin ...
Ja lijkt op een wondje Nou is vrolijk geef je aan Even in de gaten houden Zal wel mee vallen

3 jaar geleden

Als je denkt aan een hersenschudding zou ik vanacht even om het uur of om de 2 uur checken. Normaal moet je bij een hersenschudding elk uur controleren dacht ik. Pff wat zal je geschrokken zijn en je kindje ook! Maar als je kindje zich verder helemaal normaal gedraagt en helemaal niks geks merkt dan probeer jezelf niet al te gek te maken want dan zal het niet zo erg zijn. Leg m lekker bij je vanacht voor jullie beide een lekkerder gevoel. Veel beterschap voor je kleintje 😘