9 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb wss een hormonale disbalans of beginnende postnatale depressie (inmiddels van de tweede bevallen binnen een jaar) en vroeg me af of vitakruid femme mij misschien zou kunnen ondersteunen.
2 jaar geleden
Reactie op Foodie11
Ja veel ervaring mee. Wat wil je precies weten?
Heb Hieronder op je vraag gereageerd
2 jaar geleden
Reactie op Juli2021Baby
Heb Hieronder op je vraag gereageerd
Allereerst gefeliciteerd met nr2🥰
Vervelend dat je misschien tegen een postnatale depressie aanzit.. Wellicht vind je steun/erkenning bij de Facebook groep 'PPD postnatale depressies'? Is een anonieme groep.
Hormonale disbalans is een breed begrip. Voor een specifiek behandelplan moet je eigenlijk naar een orthomoleculair therapeut/ hormooncoach.
Een disbalans oplossen begint in ieder geval alvast bij jezelf. Wees lief en mild voor jezelf, eet voldoende, verlaag stress en slaap genoeg. (Laatste is niet te doen met baby, I know😅).
Supplementen van Vitakruid kunnen zeker helpen. Zijn inderdaad prijzig, maar daar zittem goede onderzoeken achter en bevatten geen troep.
De Multi dag/nacht Vrouw of Mama is een goede basis. Aangevuld met Magnesium Tauraat voor de nachtrust en inderdaad Femme voor je cyclus (niet als je bv geeft).
Het insta account van Iris de Goede heeft hier heel veel tips over, die kun je ook bekijken.
Heeel veel succes gewenst!!😘 Maar heb ook geduld. Je lichaam heeft normaal gesproken al minstens 90 dagen nodig om weer in balans te komen. Na een zwangerschap kan dat nog langer duren.
(Zelf ben ik in 2019 bij orthomoleculair therapeut geweest voor o.a. hormonale disbalans. Dmv EMD bloedtest een voedingssplan met Vitakruid supplementen gekregen. Dat heeft mega goed geholpen!)
2 jaar geleden
Reactie op Foodie11
Allereerst gefeliciteerd met nr2🥰
Vervelend dat je misschien tegen een po ...
Super bedankt voor je fijne reactie! Hier ga ik mee aan de slag