7 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben deze periode ook gehad. Vreselijk was dat. Gebeurt soms nog.
Twee week later bleek meneertje een oorontsteking te hebben.
2 jaar geleden
Je kunt eens zoeken op nachtangst. Misschien herken je het daarin? Hier zijn de nachten op het moment ook onrustig, het kan ook met sprong 10 te maken hebben.
2 jaar geleden
Hebben wij ook ongeveer twee weken gehad, nu lijkt het weer beter te gaan. Wij dachten aan sprong 10 en nachtmerries. Als het bij één uithaal bleef dan gingen we er niet heen, als het langer duurde wel. Dan weer even een liedje zingen tot ze gekalmeerd was. Was wel even wennen om er soms weer drie keer op een nacht uit te moeten
2 jaar geleden
Reactie op mariekekieft
Wij hebben deze periode ook gehad. Vreselijk was dat. Gebeurt soms nog.
T ...
Hij heeft net een dubbele gehoorgangontsteking + oorontsteking achter de rug.
Als het ermee te maken zou hebben, zou het minder moeten worden.
Is het bij jullie wel minder geworden meteen daarna?
2 jaar geleden
Reactie op LHeleen7122
Je kunt eens zoeken op nachtangst. Misschien herken je het daarin? Hier zij ...
Dit heeft hij daarvoor wel gehad, 2 uur na het slapen. Kon op de klok kijken en aftellen wanneer dat begon.
Maar dan moest ik er ook echt naartoe om hem te kalmeren.
Dan zat hij rechtop en inderdaad heel angstig te kijken, als ik binnen kwam stak hij z'n handjes al in de lucht.
Dat is nu dus niet het geval, want hij slaapt echt nog. Die sprong 10 is wel echt een drama, dus hopelijk als wel daardoor heen zijn dat dit ook minder wordt.
2 jaar geleden
Reactie op Paula2904
Hebben wij ook ongeveer twee weken gehad, nu lijkt het weer beter te gaan. ...
Hij huilt wel hard maar hij blijft slapen, de paniekhuil heeft hij momenteel niet. Ik sta soms al in de startblokken om tocht te gaan kijken en dan wordt het stil.
Ik hoop dan nu idd op sprong 10.
2 jaar geleden
Vannacht heeft hij niet gehuild, misschien had ik dit eerder moeten vragen op het forum...🤪
Maar hij heeft me wel wakker gehouden met z'n hoesten...