5 Reacties

één jaar geleden

Als je het regelmatig heel zachtjes schoonmaakt met een hydrofiel met lauw water is dat vaak het enige wat je kunt doen. Maar als je twijfelt zou ik gewoon even bellen voor overleg. Daar zijn ze voor. Sterkte hoor

één jaar geleden

Zou het even afwachten en goed schoonhouden met gekookte water. Mocht het na weekend nog niet over zijn, kun je altijd nog bellen

één jaar geleden

Ik zou bellen, wij kregen vorige keer een zalfje op voorschrift en was op een dag weg. Succes!

één jaar geleden

Ik zou morgenvroeg even kijken hoe het gaat. Zo nodig schoonmaken met afgekoeld gekookt water. Als het niet beter gaat of just erger is dan zou ik de huisarts even bellen.

één jaar geleden

Update, idd vrijdagochtend naar huisarts gegaan, zalf mee en eerste keer erin ging beter dan verwacht. In de loop van de dag andere oog ook rood dus gistern nog twee keer zalf gedaan in beide ogen. Vanmorgen..... wereld oorlog, 4 pogingen later is er toch wat in z'n oog gekomen dus zag het als een win.. ga zometeen de strijd weer aan, iemand tips??🤣😅 Het is nu namelijk gewoon vastpinnen (hij veel spartelen) en allebei boos en meteen erna knuffelen😅🙃