Hi,
Ik lees overal dat een buggy tot max 15 kg is. Hoe doen jullie dit op vakantie bv als je aan het wandelen bent en hij is moe om te lopen? Zijn er andere ideeën ipv een buggy? Ik heb ook een dochter van 1 jaar nu en ik heb een duo wagen, maar hij mag daar dus niet meer in want hij is nu ongeveer 18kg
Onze buggy gaat tot 22 kg dus wij gebruiken nog regelmatig de buggy. Maar als we een stuk gaan lopen laten we ons zoontje ook vaak meelopen met zijn loopfiets, dat houdt hij een stuk langer vol dan gewoon wandelen.
Hier ook een buggy tot 22 kg. Heel bewust voor deze gekozen, omwille van de kg. De step en loopfiets zijn wel handig som, maar hangt af van waar je wandelt natuurlijk.
Wat vervelend dat dat kan zeg! Zeker voor peuters die ook nog moe zijn door ...
Ja klopt. Daarom hebben wij dus een buggy die tot 22 kg goedgekeurd is. (Gelukkig maar, want mijn peuter weegt ruim 16 kg en kan nog maar heel af en toe meer dan 1 km lopen)
Lichte loopfiets mee of huren? Daar kunnen wij een behoorlijke ronde mee doen en evt duwen als hij moe is. Of gewoon in de kinderwagen of buggy zetten ondanks het gewicht.
Wij hadden een duowagen tot 22kg per zitje. Inmiddels verkocht (zoontje loopt altijd)en zoontje pas 15kg, maar er zijn echt wel wagens die meer als 15 of 18kg mogen hebben. Met z’n loopfiets houd ie t ook lang vol. Gister op de braderie had ik z’n plankje achter de wandelwagen. Als hij dan moe word of t heel druk is kan hij daar op staan.