13 Reacties

5 maanden geleden

Onze buggy gaat tot 22 kg dus wij gebruiken nog regelmatig de buggy. Maar als we een stuk gaan lopen laten we ons zoontje ook vaak meelopen met zijn loopfiets, dat houdt hij een stuk langer vol dan gewoon wandelen.

5 maanden geleden

Hier ook een buggy tot 22 kg. Heel bewust voor deze gekozen, omwille van de kg. De step en loopfiets zijn wel handig som, maar hangt af van waar je wandelt natuurlijk.

5 maanden geleden

Ik heb een 22kg-buggy en een halfbuckle draagzak die beiden veelvuldig gebruikt worden.

5 maanden geleden

Wij hebben Meerijdplankje voor achter de kinderwagen, ik weet niet of dat ook achter een buggy kan?

5 maanden geleden

Is dit serieus? Ik heb een buggy en ik gebruik die nog gewoon en meneer is sws meer dan 15 kg 😂 nooit problemen mee gehad

5 maanden geleden

Draagzak voor grotere kinderen. Deze hebben wij: https://www.ikdraag.nl/rose-rebellion-big-kid-chevron.html

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Is dit serieus? Ik heb een buggy en ik gebruik die nog gewoon en meneer is ...
Het gaat erom tot welk gewicht het materiaal getest is en er dus gegarandeerd wordt dat het niet scheurt. Dus ja, dat is serieus.

5 maanden geleden

Reactie op Preitaart

Het gaat erom tot welk gewicht het materiaal getest is en er dus gegarandee ...
Wat vervelend dat dat kan zeg! Zeker voor peuters die ook nog moe zijn door het lopen.

5 maanden geleden

En misschien een bolderkar? Die kunnen meer gewicht hebben.

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Wat vervelend dat dat kan zeg! Zeker voor peuters die ook nog moe zijn door ...
Ja klopt. Daarom hebben wij dus een buggy die tot 22 kg goedgekeurd is. (Gelukkig maar, want mijn peuter weegt ruim 16 kg en kan nog maar heel af en toe meer dan 1 km lopen)

5 maanden geleden

Lichte loopfiets mee of huren? Daar kunnen wij een behoorlijke ronde mee doen en evt duwen als hij moe is. Of gewoon in de kinderwagen of buggy zetten ondanks het gewicht.

5 maanden geleden

Wij hebben ook buggy tot 22 kg en een draagzak 😊 wisselen dat wel

5 maanden geleden

Wij hadden een duowagen tot 22kg per zitje. Inmiddels verkocht (zoontje loopt altijd)en zoontje pas 15kg, maar er zijn echt wel wagens die meer als 15 of 18kg mogen hebben. Met z’n loopfiets houd ie t ook lang vol. Gister op de braderie had ik z’n plankje achter de wandelwagen. Als hij dan moe word of t heel druk is kan hij daar op staan.