9 Reacties

3 jaar geleden

Knijp yoghurt doet het hier altijd erg goed ahahha. Anders gewoon lekker een vla proberen? Of yoghurt met smaak.

3 jaar geleden

Wij geven volle yoghurt en ze vind het ook leuk om er zelf een beetje granola op te mogen doen🤭

3 jaar geleden

Hier is het meestal yoghurt met honing en een enkele keer een danoontje toetje.

3 jaar geleden

danoontje of yoghurt met siroop of vlaflip vind ze ook lekker of anderen soorten vla Soms ijsje samen delen

3 jaar geleden

Ik zou gaan voor naturel yogurt of kwark (vol) en er evt wat muesli of fruit of jam bij geven. Of evt een lepeltje fruit yogurt er doorheen voor de smaak. Vla en andere echte toetje toetjes voegen in mijn mening weinig voedingsstoffen toe. Toetje is in mijn ogen sowieso optioneel. Wij eten eigenlijk altijd alleen fruit toe, geen vla of yoghurt oid.

3 jaar geleden

Hier eet ze soms gedurende de dag wel eens wat Griekse Yoghurt en dan doen we er los nog wat zaden/pitten doorheen. Begreep alleen dat er best wat vet in zit, vandaar dat ik twijfelde en nieuwsgierig ben naar andere opties

3 jaar geleden

Reactie op SofiePN91

Hier eet ze soms gedurende de dag wel eens wat Griekse Yoghurt en dan doen ...
Ik denk dat Griekse yogurt, met mate, zoals alles, heel goed is. Vet hebben ze ook nodig die kleintjes en krijgen ze weinig binnen via brood en meeste soorten beleg. Ook niet via de aardappels rijst pasta en groente. Dus ‘enkel’ via de zuivel, pindakaas ei en vlees of vis en noten.

3 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt griekse yoghurt of een knijpyoghurt danoontje zonder toegevoegde suiker. Als hij het niet krijgt mist hij het ook niet. Is fruit na het eten geen optie?

3 jaar geleden

Hier krijgt ze wat wij ook nemen als toetje. Vla, yoghurt, aardbeien kwark, mona pudding of fruit. Ongeacht of ze haar avondeten opeet of niet. Na het toetje niets meer tot het ontbijt de volgende dag.