17 Reacties
5 jaar geleden
ik heb ze van de zeeman kort en net lange mouw, kosten ook niet veel en heb er goede verhalen over gehoord
5 jaar geleden
Ik heb rompers van de zeeman en kwaliteit is super, zijn ook stretch en goedkoop
5 jaar geleden
Ik vond ze erg lang, en ik denk ook smal maar heb een smal kindje dus dat was okee, alleen het kruis zat echt tussen dr knietjes. Bij sommige baby's zal dat echt perfect zijn. Maar ik vond uiteindelijk de rompers van Hema en prenatal toch het fijnst.
Juist omdat die lang mooi blijven zou je ze evt ook tweedehands kunnen kopen, vinted of marktplaats? Heb je wel de kwaliteit maar betaal je niet de hoofdprijs.
5 jaar geleden
Heb goede dingen gehoord over de witte hema overslag rompertjes, die ga ik kopen. Handig ook dat je ze niet over het piepkleine baby hoofdje hoeft te trekken.
5 jaar geleden
Ik heb precies deze. Zijn helemaal prima!! Makkelijk uit te trekken met spuit luiers en sluiten goed aan overal
5 jaar geleden
De witte van hema zijn ideaal of van die setjes van Primark, maar die is helaas dicht nu. Zeeman heeft fijne zwarte rompers en betaalbaar
5 jaar geleden
Zeeman rompers met drukkers op de schouders (heten biokatoen sweet&soft, vind ik fantastisch (en vaak te krijgen voor 3h2b).
Ze doen nu ook aan click en collect.
En voor de eerste weken de overslag rompers van dezelfde kwaliteit, al die dingen over dat kleine hoofdje heentrekken vond ik zo ontzettend niet fijn, dan is iets meer ruimte best lekker. Hihi