21 Reacties

4 jaar geleden
Geen ervaring met de wagens, maar wel de autostoeltjes van Cybex. Het is een heel degelijk merk, alleen het autostoeltje is zo ontzettend zwaar. Wij hebben deze daarom verkocht en een maxi cosi gekocht nu de 2e op komst is. Dit zegt overigens niets over de wagen, maar voor het geval je hem compleet met autostoeltje wil kopen dacht ik, ik reageer toch even.

4 jaar geleden
Reactie op Nicolleke
Geen ervaring met de wagens, maar wel de autostoeltjes van Cybex. Het is ee ...
Bedankt! 🥰 alle tips zijn welkom want inderdaad autostoel moet ik ook nog gaan halen dus dan kan ik er wel op letten.

4 jaar geleden
Ik heb wel ervaring met deze, mijn zusje heeft deze voor zijn zoontje (6m ondertussen) super fijn vooral op moeilijke plaatsen waar je normaal hard zou moeten duwen met deze wagentje hoef je dus niet zo hard te duwen met het motortje geraak je er wel (in de ardennen getest goedgekeurd)

4 jaar geleden
Wij hadden precies deze wagen en afgelopen weekend verkocht omdat wij een duo wagen hebben aangeschaft van cybex. Ik wil nooit geen andere wagen meer.. top kwaliteit! Stuurt en duwt als een veertje. Echt een topper
Pijn in me hart had ik hem ook verkocht hoor. Hij was gwn te mooi😅

4 jaar geleden
Het schijnt wel een zware wagen tezijn heb je hem al geprobeerd als het goed is gaan de winkels weer open op afspraak ik zou zeggen ga hem testen en neem dan een beslissing wij hebben een joolz staan voor onze mini dat is wel echt de Rolls-Royce onder de kinderwagens wel wat prijziger maar ik zou gewoon een afspraak proberen temaken en gaan testen alleen dan weet je wat je fijn vind en een tip niet bezuinigen op een kinderwagen anders heb je daarna spijt ❤

4 jaar geleden
Reactie op Mammieinspee
Het schijnt wel een zware wagen tezijn heb je hem al geprobeerd als het goe ...
Zwaar?! Nee echt niet! 🙈.

4 jaar geleden
Wij hebben precies deze afgelopen donderdag binnengekregen inclusief de cybex maxicosi en de normale zitting. Super blij mee, kwaliteit is zeeer goed en hij rijdt heel fijn! Wat eerder werd gezegd over dat hij zwaar is, daar denken wij absoluut anders over! Top aankoop!

4 jaar geleden
Top wagen! Een echte uitblinker wat mij (en m’n zusje en schoonzusje) betreft. Fijne grote wieg. Degelijk, goede vering en super wendbaar. Gemakkelijk inklapbaar, wij ervaren ‘m niet als zwaar. Maar maak zeker even wat proefritten met verschillende wagens, dan voel je direct wat jij prettig en belangrijk vindt 🙂 Autostoel + Z Base is trouwens ook heel fijn van Cybex, kun je draaien.

4 jaar geleden
Reactie op sabi92
Wij gaan voor de Cybex gazelle! Is een nieuw model met meer storage voor bo ...
Jep! Wij hebben deze nu ook 2 weken. Top ding! Rijd echt super

4 jaar geleden
In lijn met alle reacties hiervoor ;) wij hebben deze ook al 2 jaar met succes. Hij is er wendbaar en makkelijk (met 1 hand zelfs) inklapbaar en ik zou 'm zeker niet als zwaar bestempelen. Handig om te weten, een maxi cosi autostoeltje kan er zo op, met bijgeleverde verloopstukken (daar heb ik destijds lang naar gezocht, terwijl die dus gewoon bijgeleverd werden...)
De reiswieg is inderdaad lekker groot, onze dochter heeft daar tot 6,5 maand in gelegen, toen overgegaan op het zitje.
We gaan voor ons 2e kindje nu gewoon door met deze wagen.
Succes met de keuze!