11 Reacties

5 jaar geleden

Jaa, ik moest dat toen na me zwangerschap nemen omdat ze dachten dat ik niet durfde te poepen.. het werkt wel goed hahaha

5 jaar geleden

Ik vind het persoonlijk niet helpen haha

5 jaar geleden

Ik gebruik gewoon lactulose siroop van de kruitvat, werkt ook! Merk dat ik ook moeilijk naar de wc kan en daardoor ook krampjes krijg, waardoor ik me weer zorgen maak馃槄 maar blijken dus gewoon de darmen te zijn

5 jaar geleden

Ik ben inmiddels 6 weekjes zwanger, en gebruik dit al vanaf week 4. Alleen de roosvicee werkt naar mijn idee niet, dus ik probeer ook veel vezels te eten haha. Wat irritant h茅 obstipatie 馃槦

5 jaar geleden

Ik heb er nu nog geen last van maar heb het in mijn vorige zwangerschap veel gedronken en het hielp heel goed!

5 jaar geleden

Ik vind het zo gek om te lezen dat heel veel zwangere dames last hebben van verstoppingen. Mijn stoelgang is juist heel goed momenteel. Misschien nog wel beter dan normaal. Laxo kan je natuurlijk altijd proberen. Zoals je leest werkt het voor iedereen anders. Ik drink in dezelfde lijn roosvice Ferro. Omdat ik snel ijzertekort heb en extra ijzer in deze tijd goed is. (ik dronk dit voor mn zwangerschap ook al regelmatig) en ik hoor ook wel eens van anderen dat d茅ze juist laxerend werkt. Dus die kan je ook nog eens proberen.

5 jaar geleden

Reactie op Ravne

Ik vind het zo gek om te lezen dat heel veel zwangere dames last hebben van ...
Ijzer ontrekt vocht dus dat gaan we niet proberen馃槄

5 jaar geleden

Reactie op DWB

Ik ben inmiddels 6 weekjes zwanger, en gebruik dit al vanaf week 4. Alleen ...
Ja hier ook 6,5 week zwanger. Super iritant inderdaad. Zo maar even naar de supermarkt en dan zien we wel of het werkt. Waar haal jij je vezels uit?

5 jaar geleden

Reactie op Troellie

Jaa, ik moest dat toen na me zwangerschap nemen omdat ze dachten dat ik nie ...
Haha, ik durfde de eerste keer na m'n positieve test niet te poepen 馃槀 dacht straks poep ik het er meteen uit 馃ぃ馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Co8140

Ja hier ook 6,5 week zwanger. Super iritant inderdaad. Zo maar even naar de ...
Ik probeer zoveel mogelijk volkoren te eten, en veel kiwi鈥檚! Daarbij drink ik dus 3a4 glazen Laxo erbij haha 馃槅

5 jaar geleden

Reactie op Erica85

Haha, ik durfde de eerste keer na m'n positieve test niet te poepen 馃槀 dach ...
Hahaha! Ik herken dat!