Normaal moet ik iedere dag poepen. Nu al 3 dagen niet geweest馃槺 ik drink voldoende water eet super gezond maar je darmen werken trager nu. Ik heb iets gelezen over roosvice laxo dat dit kan helpen obsipatie tegen te gaan. Iemand ervaringen mee?
Ik gebruik gewoon lactulose siroop van de kruitvat, werkt ook! Merk dat ik ook moeilijk naar de wc kan en daardoor ook krampjes krijg, waardoor ik me weer zorgen maak馃槄 maar blijken dus gewoon de darmen te zijn
Ik ben inmiddels 6 weekjes zwanger, en gebruik dit al vanaf week 4. Alleen de roosvicee werkt naar mijn idee niet, dus ik probeer ook veel vezels te eten haha. Wat irritant h茅 obstipatie 馃槦
Ik vind het zo gek om te lezen dat heel veel zwangere dames last hebben van verstoppingen. Mijn stoelgang is juist heel goed momenteel. Misschien nog wel beter dan normaal.
Laxo kan je natuurlijk altijd proberen. Zoals je leest werkt het voor iedereen anders. Ik drink in dezelfde lijn roosvice Ferro. Omdat ik snel ijzertekort heb en extra ijzer in deze tijd goed is. (ik dronk dit voor mn zwangerschap ook al regelmatig) en ik hoor ook wel eens van anderen dat d茅ze juist laxerend werkt. Dus die kan je ook nog eens proberen.