4 Reacties

5 jaar geleden

Voor de hoest kun je niet echt iets geven is tegen mij gezegd. Hopelijk knap je snel op!

5 jaar geleden

Wat vreselijk. Je hebt vast al van alles geprobeerd. Probeer je rust te pakken wanneer het wel kan en vraag hulp. Je kunt het!

5 jaar geleden

Als je geen corona hebt, kan je bij de VK of gynaecoloog vragen voor een nachtopname met slaapmedicatie. Je krijgt dan eerst een ctg en controles omdat de baby dan goed stabiel moet zijn. Je kan dan slaappillen krijgen of een injectie. Toen ik opgenomen was afgelopen week heb ik ook 1 nacht slaappillen gehad, maar hielp maar tot 0315. De 2de nacht hoopte ik beter te slapen omdat ik vreselijk moe was van de voor weeën. Maar helaas ook niet. Afgelopen vrijdag toch naar huis gegaan, maar advies werd strenge bedrust en as maandag een extra nachtje terug komen om met een injectie te slapen. In die injectie zit slaapmiddel en lichte verdoving zodat je niet steeds wakker word van krampen en voor weeën. Ik heb nu alweer 2 vreselijke nachten gehad en ben kapot dus ga wel in op het voorstel. Dinsdagochtend zou ik zoiezo weer op controle moeten komen en die controles kunnen ze dan gelijk doen als ik weer wakker ben. Over 5 dagen staat de keizersnede gepland en hoop ik toch iets minder moe in te gaan.

5 jaar geleden

Als je geen corona hebt, kan je bij de VK of gynaecoloog vragen voor een na ...
Sterkte!