20 Reacties
5 jaar geleden
Chloor kan een risico zijn als je te veel van de damp in ademt. Maar dat merk je echt wel, dan wordt je licht in je hoofd en waarschijnlijk misselijk.
Als je na gebruik gewoon goed je handen wast is er echt niks aan de hand.
Je moet t spul natuurlijk niet gaan snuiven of opdrinken.
Maar denk maar zo: je mag ook gewoon nog naar een zwembad (als die open zouden zijn) en daar zit ook chloor in het water. Dat kan écht geen kwaad.
5 jaar geleden
Oké top dank je wel omdat er hier ook wel is gezegd is over bleek vermijden vandaar 🥰
5 jaar geleden
Ik begrijp de schrik die er even in zit, ik ben zelf ook zo. Ik probeer echter te denken dat de kans dat er na 1x echt iets misloopt relatief klein is. Het is ook gebeurt en daar kan je niets meer aan veranderen. Probeer het gewoon te vermijden voor de toekomst. 😊
Ik heb zelf een soort vergelijkbare schrik meegemaakt deze week toen ik besefte dat ik eten ontdooit had in de magnetron met een plastic potje dat helemaal niet in de magnetron mocht. Ook meteen paniek over schadelijke stoffen die in mijn eten zouden vrijgekomen zijn en de mogelijke effecten voor onze baby. Maar het is gebeurd en ik kan er toch niets meer aan veranderen. De stress is mogelijks erger voor de kleine dan wat er effectief gebeurd is...
Ik weet ook heel goed dat dit gemakkelijker gezegd dan gedaan is. 🙈
5 jaar geleden
Reactie op HollyJolly
Ik begrijp de schrik die er even in zit, ik ben zelf ook zo. Ik probeer ech ...
Haha ja echt zo inderdaad gebeurt is gebeurt dank je wel voor je verhaal ♥️
5 jaar geleden
Haha ja echt zo inderdaad gebeurt is gebeurt dank je wel voor je verhaal ♥️ ...
Komt echt wel goed hoor. Er zijn heel veel vrouwen die er minder mee bezig zijn en die zetten ook gezonde kinders op de wereld. ❤
Het enige wat je kan doen is het niet meer doen. Heb je een excuus om je partner te laten poetsen. 😅
5 jaar geleden
Reactie op HollyJolly
Komt echt wel goed hoor. Er zijn heel veel vrouwen die er minder mee bezig ...
Haha ja hij doet inderdaad al meer in huis gelukkig 😁
5 jaar geleden
Ik maak altijd me douche en keuken ermee schoon en elke dag me wc vind het anders vies
5 jaar geleden
Een keertje kan geen kwaad lijkt me. Tip voor wie het lastig vindt om iets vervangends te vinden: er is zoveel mogelijk met azijn, soda en andere natuurlijke middelen. Voor kalk in de badkamer heb ik bijvoorbeeld gewoon een spuitbus die ik vul met azijn, werkt heel goed. In de winkel zijn ook genoeg natuurlijke schoonmaakmiddelen te vinden tegenwoordig, ik gebruik ook veel van Sophie Green. Beter voor jezelf en voor het milieu ☺
5 jaar geleden
Dit is echt niet erg hoor denk ik. Ik gebruik elke dag bleek om mjjn tafels, wc, wasbak schoon te maken hihi,, de baby is gezond en doey het prima 😊🙈
5 jaar geleden
Het is pas vanaf dat je je slecht begint te voelen zoals hoofdpijn,misselijk dat je je ongerust moet maken. Er zijn mensen die elke dag moeten kuisen met bleekmiddel in hun beroep. Doe het met mate 😊