14 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb er al 6 kilo aan binnen 14 week.. was altijd mooi slank, maar nu heb ik niet alleen al een dikke buik, ook mijn benen, heupen en kont en vooral mijn borsten zijn mega geworden..🤣🤦♀️ ach het is voor een goed doel.. ik hoop dat alles er snel naar de zwangerschap weer van af is..
5 jaar geleden
Hier nu ruim 13wk en van mezelf al redelijk volslank/stevig met een buikje. Begint nu wel een beetje een bolletje te worden, helemaal met kleding aan. Tot nu toe 1,5 kg aangekomen, veel misselijk en overgeven. Eet pas sinds afgelopen week weer een beetje redelijk normaal.
5 jaar geleden
Ik heb dit gevoel ook heel hard. Schommel tussen de 2,5 en 3 kg erbij. Voor mijn zwangerschap ben ik bijna 8 kg afgevallen. Nu voel ik me met die 2,5 kg erbij even dik als toen ik nog meer woog. Hopelijk wordt het voor ons allemaal snel een mooie zwangere buik...
Ik zeg tegen iedereen ook dat ik in het "is ze zwanger of is ze dik" stadium zit. 🤣
5 jaar geleden
Duurt even voordat het echt een mooie, duidelijke, rond en bol zwanger buikje wordt helaas... vind het ook jammer. ☹️
5 jaar geleden
Reactie op Jezebel
Vreselijk! Zeker nu ik mezelf dagelijks via de computer de hele tijd in bee ...
Afgrijselijk! Ik had laatst een teams vergadering met mijn collega’s, vond er eentje het grappig om op een allerminst flatteus moment een screenshot van ons allen in beeld te maken als groepsafbeelding voor de groep 🧐🧐