14 Reacties

5 jaar geleden

Hoi, ik herken het. Vooral ook bij me benen en billen die blijven maar groeien.. en buik is inderdaad meer een vetkwab niet zo mooi rond of bol. Ben toch ook al 17 weken snap er niks van..hoop dat het allemaal nog goedkomt na de bevalling 🤣

5 jaar geleden

Ik heb er al 6 kilo aan binnen 14 week.. was altijd mooi slank, maar nu heb ik niet alleen al een dikke buik, ook mijn benen, heupen en kont en vooral mijn borsten zijn mega geworden..🤣🤦‍♀️ ach het is voor een goed doel.. ik hoop dat alles er snel naar de zwangerschap weer van af is..

5 jaar geleden

Vertel mij wat, heb ineens een onderkin

5 jaar geleden

Hier nu ruim 13wk en van mezelf al redelijk volslank/stevig met een buikje. Begint nu wel een beetje een bolletje te worden, helemaal met kleding aan. Tot nu toe 1,5 kg aangekomen, veel misselijk en overgeven. Eet pas sinds afgelopen week weer een beetje redelijk normaal.

5 jaar geleden

Ik heb dit gevoel ook heel hard. Schommel tussen de 2,5 en 3 kg erbij. Voor mijn zwangerschap ben ik bijna 8 kg afgevallen. Nu voel ik me met die 2,5 kg erbij even dik als toen ik nog meer woog. Hopelijk wordt het voor ons allemaal snel een mooie zwangere buik... Ik zeg tegen iedereen ook dat ik in het "is ze zwanger of is ze dik" stadium zit. 🤣

5 jaar geleden

Duurt even voordat het echt een mooie, duidelijke, rond en bol zwanger buikje wordt helaas... vind het ook jammer. ☹️

5 jaar geleden

Join the club Welkombaby1 😅 Hier t zelfde 😅

5 jaar geleden

Was 2 kilo afgevallen en daar op blijven hangen. Vind het niet erg want was al iets aan de zware kant

5 jaar geleden

Reactie op liianne

Vertel mij wat, heb ineens een onderkin
Vreselijk! Zeker nu ik mezelf dagelijks via de computer de hele tijd in beeld zie 🤣

5 jaar geleden

Ja herkenbaar! Buik komt wel steeds meer naar voren en wordt wat harder, maar ook meer vet dan ik eerst had, waardoor ik het ook vind uitzien als een ‘dikke’ buik vind ipv een zwangerschapsbuikje

5 jaar geleden

Ik had dat gevoel heel erg tussen 10-14 weken maar daarna wel duidelijk een zwangere buik gekregen. Dus misschien komt het nog?

5 jaar geleden

Oh ik heb dat ook terwijl ik ook iets van 1,5 - 2 kilo ben aangekomen. (17 weken)Denk dat dat ook wel een beetje komt omdat we niet meer ongesteld worden.

5 jaar geleden

Reactie op Jezebel

Vreselijk! Zeker nu ik mezelf dagelijks via de computer de hele tijd in bee ...
Afgrijselijk! Ik had laatst een teams vergadering met mijn collega’s, vond er eentje het grappig om op een allerminst flatteus moment een screenshot van ons allen in beeld te maken als groepsafbeelding voor de groep 🧐🧐

5 jaar geleden

Ja, hier ook. Voor m’n gevoel alleen maar vetjes erbij. M’n benen, billen, heupen, borsten (had altijd al een grote cupmaat), en een dikke vetrol bij m’n buik. Ik dacht eerst, het zijn de feestdagen maar de boel blijft maar groeien