8 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb zelf ook 2,5 week terug een keizersnede ondergaan. Je mag tot sowieso 6 weken geen zware huishoudelijke taken doen. In mijn ogen zou ik dan zeker nog even niet in een achtbaan gaan. Je tijd komt wel weer!

3 jaar geleden

Als je twijfelt gewoon niet doen. Je gezondheid gaat boven alles en je kunt altijd nog naar Bobbejaanland.

3 jaar geleden

Ik zou niet gaan, er staat minimaal zes weken voor je herstel inwendig, bij spoed kan het langer duren. Hoe teleurgesteld de kids ook zijn, zou ik het niet doen (of paps motiveren ;-))

3 jaar geleden

Ik ga aanstaande zaterdag naar de Efteling zijn dan bijna 7 weken verder. Bij de nacontrole is alles goed gekeurd en ze wenste me veel plezier, zolang jij je goed voelt en je wond goed is herstelt? Hier is hij helemaal dicht en netjes

3 jaar geleden

Reactie op Newmommyx

Ik ga aanstaande zaterdag naar de Efteling zijn dan bijna 7 weken verder. B ...
Ik heb nog geen nacontrole gehad. Deze is overigens telefonisch, dus ik weet niet zo goed wat ik daar van kan verwachten... Beetje apart. Uiteindelijk gisteren niet in de achtbanen gegaan, durfde het niet aan. Desalniettemin was het een leuke dag en heeft mijn kleine man het heel goed gedaan en veel geslapen in de kinderwagen. Veel plezier in de Efteling!

3 jaar geleden

Reactie op Kristar

Ik heb nog geen nacontrole gehad. Deze is overigens telefonisch, dus ik wee ...
Oh wat gek dat ze je niet willen zien zodat ze naar je wond kijken? Dat is het belangrijkste dat het leuk was!! Dankjewel! 😃

één jaar geleden

Een veel latere reactie maar voor anderen die dit onderwerp ook zoeken. Ik ben gister in achtbanen geweest. Dit was 12 weken na mijn keizersnede. Vandaag echt wel weer pijn en last van m’n buik. Een dag door het park wandelen en achtbanen was eigenlijk nog wat te vroeg. (Ik had een week of 6-8 na de keizersnede geen pijn klachten meer)

3 maanden geleden

Nu ook weer een late reactie maar inderdaad voor degene die het opzoeken. Ik ben met 3 maanden na de keizersnede in de achtbanen geweest in Toverland. Deze heb ik wel gevoeld tot bijna een week erna. Gelukkig zijn er geen verdere gevolgen. Dan merk je wel even goed dat het nog niet helemaal hersteld is ookal voel je niks meer na het sporten.