8 Reacties
3 jaar geleden
Als je twijfelt gewoon niet doen. Je gezondheid gaat boven alles en je kunt altijd nog naar Bobbejaanland.
3 jaar geleden
Reactie op Newmommyx
Ik ga aanstaande zaterdag naar de Efteling zijn dan bijna 7 weken verder. B ...
Ik heb nog geen nacontrole gehad. Deze is overigens telefonisch, dus ik weet niet zo goed wat ik daar van kan verwachten... Beetje apart.
Uiteindelijk gisteren niet in de achtbanen gegaan, durfde het niet aan. Desalniettemin was het een leuke dag en heeft mijn kleine man het heel goed gedaan en veel geslapen in de kinderwagen.
Veel plezier in de Efteling!
één jaar geleden
Een veel latere reactie maar voor anderen die dit onderwerp ook zoeken. Ik ben gister in achtbanen geweest. Dit was 12 weken na mijn keizersnede. Vandaag echt wel weer pijn en last van m’n buik. Een dag door het park wandelen en achtbanen was eigenlijk nog wat te vroeg. (Ik had een week of 6-8 na de keizersnede geen pijn klachten meer)
3 maanden geleden
Nu ook weer een late reactie maar inderdaad voor degene die het opzoeken. Ik ben met 3 maanden na de keizersnede in de achtbanen geweest in Toverland. Deze heb ik wel gevoeld tot bijna een week erna. Gelukkig zijn er geen verdere gevolgen. Dan merk je wel even goed dat het nog niet helemaal hersteld is ookal voel je niks meer na het sporten.