5 Reacties

4 jaar geleden

Wij doen onze kleine ook altijd inbakeren maar vandaag hebben we het inbakeren maar gelaten voor wat het is omdat het toch best wel warm is. De verloskundige zij tegen ons dat het beter is dat ze het wat kouder hebben dan te warm want die warmte kan de baby niet kwijt.

4 jaar geleden

Wij hebben ipv de pacco doek haar in 1 hydrofiel doek gedaan met alleen een luiertje

4 jaar geleden

Ik denk dat het wel kan maar niet met een hele set pyjama of romper lange mouwen oid eronder, wat je anders misschien wel zou doen? Hier een kouwelijk kindje wat graag wat meer aanheeft. Het koelt snachts wel flink af dus met het raam open komt het vast goed. Lakentje vóór vastleggen zou ik wel doen. Dat is je kindje “gewend” qua beperking, misschien mist ze dit als je het ineens weghaalt Met het raam open kan zeker, denk alleen om tocht maar dat had je vast zelf al bedacht. Misschien een idee om de molton van het matras te bekijken, veel mensen gebruiken een water dichte tegen vlekjes in het matras, maar die hebben juist ook een soort plastic laagje wat zweet (ik ben er geen fan van eigenlijk, gebruik zelf een grote xxl hydrofiel onder het hoofdje vier dubbel gevouwen, dat blijft koel. Bij twijfel temperaturen. Meer ideetjes niet te delen denk ik. Sterkte hoor

4 jaar geleden

Ik heb gisteravond geprobeerd niet in te bakeren maar het was geen succes.. toch met alleen een luiertje in de puckababy en dat is heel goed gegaan! Voelde wel warm, maar dat was de hele dag wel al, maar niet klam. Hij heeft heerlijk geslapen van 22u tot 4u45!

4 jaar geleden

Hier ook de pacco piccolo en 28 graden binnen. Ik leg hem in zijn luier onder een lakentje. Gaat goed. Ik ben nu langzaamaan het inbakeren aan het afbouwen en gebruik overdag de fedde en kees slaapzak waardoor hij ook makkelijker zn warmte kwijt kan