3 Reacties
één jaar geleden
Bij het naar bed brengen gaat ze gewoon na max 10 minuten rommelen gewoon slapen zonder te huilen. In de middag en avond.
één jaar geleden
Volgens mij doe je niets fout hoor!
Het zou kunnen dat je kindje nu iets minder slaap nodig begint te krijgen. Althans, dat is mijn gedachte als ik jouw ritme vergelijk met die van ons. Maar ik moet ook gelijk zeggen dat wij juist het idee hebben dat onze zoon meer slaap nodig heeft dan hij nu doet.
Het kost hem momenteel vaak een uur om savonds de slaap te vatten. Hierdoor slaapt hij pas 20:00/20:30 en is om 6:30/7:00 wakker en slaapt smiddags zo’n anderhalf uur. Dus hij komt uit op 12 uur met dag slapen.
Door het huilende wakker worden vraag ik me af of je kindje met honger wakker wordt? Onze zoon wordt ook heel vaak huilend wakker en MOET dan z’n fles hebben. Meer eten savonds lukt helaas ook niet dan we al doen dus heb geen oplossing, enkel een verklaring voor ons :)
één jaar geleden
Hier ook een kleintje die voortaan om kwart over 6 wakker wordt, terwijl hij normaal tot half 8/8 uur slaapt. Wij zijn ook aan het puzzelen om dit weer terug te krijgen 🫣 hopelijk is dit een fase en wordt het niet de standaard 😬 haha. Helaas geen goede tip nog. Dus ik lees graag mee