43 Reacties

3 jaar geleden

Hoi hoi wat leuk weer een nieuwe fase! Hier heeft onze zoon een tafeltje met stoeltje met wat boekjes erop (gestyled..blijft natuurlijk niet zo als meneer speelt/heeft gespeeld haha). En een poef met opbergruimte (deze is ongeveer 80 cm breed dus een grote poef) en daar zit veel van zijn speelgoed in! Bij de keuken staat hier een speel keukentje. De rest van zijn speelgoed zit/staat/ligt in zijn kast boven (wij hebben een grote schuifdeur last voor hem daar) af en toe verander ik het speelgoed zodat het interessant blijft.

3 jaar geleden

Zie hier het "hoekje"

3 jaar geleden

Zie hier het "hoekje"
Bedankt voor het delen van je hoek. Die grote poef is ideaal. Waar heb je deze vandaan als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Reactie op Wendy2021

Bedankt voor het delen van je hoek. Die grote poef is ideaal. Waar heb je d ...
Volgens mij bij bol.com, maar je zou ook even bij action of Xenos kunnen kijken. En ja zeker ideaal, past een hoop speelgoed in.

3 jaar geleden

Dit is het ‘hoekje’ van onze zoon. Ik heb bewust weinig speelgoed staan. En wissel zijn speelgoed elke twee weken zodat het interessant blijft voor hem.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanD&M

Dit is het ‘hoekje’ van onze zoon. Ik heb bewust weinig speelgoed staan. En ...
Gaaf kleed! Bedankt voor het delen.

3 jaar geleden

Op pinterest kun je ook heel veel leuke inspiratie vinden

3 jaar geleden

Ik denk dat wij een hoekje maken met een ikea meubel smastad. Als je googled kom je van alles tegen. Nu de uitvoering nog.😁🤣

3 jaar geleden

Reactie op Famke123

Ik denk dat wij een hoekje maken met een ikea meubel smastad. Als je google ...
Same! 😅 m'n pinterest staat vol ideetjes maar mijn energieniveau en vrije tijd is er nog niet haha

3 jaar geleden

Onze speelhoek. Zelfgemaakt bureau, mandjes en speelmat van ikea! 🧸🚂🪀

3 jaar geleden

Leuk!! Bedankt voor het delen.

3 jaar geleden

Zo he wat een ruimte, erg leuk!

3 jaar geleden

Ons hoekje is bijna 3m, maar als je 1 zo’n bureau van smastad eraf haalt heb je misschien ook al wat leuks en lekker veel opbergruimte. Het is een beetje een zooitje, maar ach, er wordt heerlijk gespeeld 😊 hoge kast is van besta.

3 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Ons hoekje is bijna 3m, maar als je 1 zo’n bureau van smastad eraf haalt he ...
Leuk!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanD&M

Dit is het ‘hoekje’ van onze zoon. Ik heb bewust weinig speelgoed staan. En ...
Ik vind het een heel leuk hoekje, zeker wel. Ook gestyled haha. Maar ik vraag mij wel af, loopt jou kindje al? Ik weet ook niet hoe oud hij is maar ik zie een tafeltje en stoeltje met pootjes die ik zelf best wat gevaarlijk vind (vooral als hij nog niet loopt of echt stevig staat etc.) Gaat dat wel goed? Nogmaals erg leuk, arc van Noach super!

3 jaar geleden

Ik vind het een heel leuk hoekje, zeker wel. Ook gestyled haha. Maar ik vra ...
Dankje! Ja, hij loopt inderdaad al. De Arc staat op de grond en hij doet vrij weinig met de stoel en de tafel. Hij sleept alles mee de kamer door.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanD&M

Dankje! Ja, hij loopt inderdaad al. De Arc staat op de grond en hij doet vr ...
Ah oke, helemaal goed toch! Lekker hoor ahhaha. Ja hier gaat alles ook de kamer door. Einde van de dag staat alles weer netjes, soms ook tussendoor maarja dat is altijd voor even 😅😂

3 jaar geleden

Door jullie ideeën heb ik wat inspiratie op gedaan ahha. En komt er een vakkenkast van Ikea. Met gedeeltelijk opberg box manden er in (van Ikea) en wat loze ruimte om te spelen zodat hij wat meer de fantasie de vrije loop kan laten gaan en is het ook wat overzichtelijker. Haha. Update volgt 😅👍🏻

3 jaar geleden

Door jullie ideeën heb ik wat inspiratie op gedaan ahha. En komt er een vak ...
Leuk!