5 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook bv en in het begin alleen rode plekken. Merkte pas verbetering na 4 weken en ik stopte met alles waar lactose in voor kan komen. Hopelijk werkt pepti voor jullie:) En daarbij is het vaak dat het hand in hand gaat eczeem en evt KMA, ookal ziet de huisarts dit vaak niet zo. Vraag om een verwijzing naar de kinderarts heb je veel meer aan 😊

4 jaar geleden

Hier alleen achter gekomen door uitslag. Binnen 24 uur verbetering

4 jaar geleden

Hier kma met heel veel klachten (reflux, veel huilen, diarree, niet meer groeien). Toen ik (bv) op dieet ging verbeterden alle klachten behalve de eczeem. Volgens de kinderarts zijn er heel veel mogelijke oorzaken voor eczeem en is voedingsallergie er eentje van maar in ons geval waarschijnlijk ongerelateerd. Dus niet dezelfde ervaring als jij maar zou zeker aanraden een kinderarts te raadplegen voor jullie situatie.

4 jaar geleden

Ja hier! Begon alleen op wangen en hoofdje en daarna pas uitgebreid naar beentjes armpjes en als laatste haar romp. Nu al maanden aan pepti en helaas ook een sterkere hormoonzalf. Probeer verwijzing met een huidtest te krijgen en wat je ook nog kan doen is kijken of geitenmelk wel oké is

4 jaar geleden

Wij hebben hier ook hypoallergene melk gegeven (vooral omdat man veel allergieën heeft), maar tegen ons zeiden ze wel heel duidelijk dat bij een echte koemelkallergie, deze melk NIET beter is. Dus het kan volgens mij zeker