30 Reacties

5 jaar geleden

Leuk! Had ik samen met Liam op mijn jongenslijstje.. alleen krijgen we een meid! 😊😂😂

5 jaar geleden

Heel gaaf!! Stond in mijn top 3, alleen helaas niet in die van mijn man 🙈

5 jaar geleden

Mijn neefje heet Lex, vind het een fantastische leuke naam

5 jaar geleden

Leuk!!

5 jaar geleden

Mijn neefje heet Lex, vind het een fantastische leuke naam
Ja wij vinden het dus ook een hele leuke stoere korte naam! Alleen ikzelf ben een beetje bang dat ze hem gaan plagen met zinnen waarin ook sex voorkomt. Heeft er iemand ervaring mee?

5 jaar geleden

Reactie op vv1

Ja wij vinden het dus ook een hele leuke stoere korte naam! Alleen ikzelf b ...
Ik heb een leerling gehad met de naam Lex, maar nog nooit iets gehoord qua pesterijen of rijmen met ‘seks’. Maar dat was dan wel op de middelbare school en de leerlingen om hem heen (zowel jongens als meiden) waren echt lief. Ik vind het een superleuke en stoere naam :)

5 jaar geleden

Reactie op LauraME

Leuk! Had ik samen met Liam op mijn jongenslijstje.. alleen krijgen we een ...
Ik hou ook wel van de naam Lexie voor een meisje:)

5 jaar geleden

Reactie op vv1

Ja wij vinden het dus ook een hele leuke stoere korte naam! Alleen ikzelf b ...
Nee hoor, wij als gezin zeggen wel eens Lexy Sexy. Maar hij is nu 10 en hij is nog nooit gepest met zijn naam

5 jaar geleden

Reactie op Littlemisshope

Ik hou ook wel van de naam Lexie voor een meisje:)
Jaa, dit wilde ik ook meteen zeggen. On topic. Ik vind Lex heel leuk. Heb een collega die Alex heet, die ik altijd Lex noem (of Lexie. Of Sexy Lexie). En overal is wel iets op te rijmen, denk ik. Vind Lex daarin niet gek.

5 jaar geleden

Staat op ons lijstje ook

5 jaar geleden

Heel leuk!

5 jaar geleden

Wij vinden Lex ook super leuk!!

5 jaar geleden

Mijn vader heet Lex, eigenlijk Alexander. Maar ook op oudere leeftijd een leuke naam :)

5 jaar geleden

mn neefje het lexx vind ik ook erg leuk geschreven♡

5 jaar geleden

Leuk! Wij gaan denk ik voor Max

5 jaar geleden

Mijn zoon heet lex....al 8 jaar nog nooit geen spijt van gehad. Tijdloos 👍

5 jaar geleden

Mega leuk!! 😍

5 jaar geleden

Ik zie dat ik een onpopulaire mening heb, maar ik zou 'm zelf nooit kiezen. Dat is omdat ik zelf een afkeer heb van alle namen die eindigen met een X. Dit associeer ik altijd met een hondennaam en zou ik niet zelf kunnen roepen naar mijn kind. Maar ik ben de vreemde eend hier, want veel dames vinden m wel leuk, dus zo zie je maar meningen en smaken verschillen en je moet lekker de naam kiezen die jij en je partner mooi vinden en schijt hebben aan wat anderen (ik dus) vinden 😀

5 jaar geleden

Lex is super mooi!

5 jaar geleden

Tof!