12 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben de Thule Sleek.
Twijfelde tussen Thule/Dubatti.
Wij hebben gekozen voor de Thule omdat dit een grote bak is, meerdere mogelijkheden qua positie. Hij is ook fijn voor grote personen. Ik ben zelf 170 mijn man 190 en kunnen heel makkelijk de positie van de stang verplaatsen. Alles is met 1 hand los te maken en klapt heel makkelijk in elkaar. Licht qua gewicht, past in de kofferbak van de auto. Als wij een 2e kindje zouden willen dan valt dit ook makkelijk te installeren op de huidige wagen. Maxi cosi past ook op de wagen.
Wij zijn positief!
5 jaar geleden
Dit was voor ons ook de twijfel. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de Joolz day+. Op een aantal punten: de boodschappenmand van de dubatti kan niet veel gewicht hebben, de grote voorwielen raken vrij snel in elkaar verwikkeld en het zitje van de dubatti is een stuk kleiner en smaller.
Allebei zijn het natuurlijk hele goeie kinderwagens! Kijk vooral wat bij jullie situatie past 😊
Succes met de keuze!
5 jaar geleden
Wij hebben de Joolz Geo2 uitgekozen! Super fijne mooie wagen. Is heel licht en makkelijk in en uit te klappen. De boodschappen mand is lekker groot en kan er ook uitgehaald worden dus dat is ideaal! Mijn man is 1.98m en kan er makkelijk achter lopen en de wagen valt dan niet "in het niet". Wij vonden het erg belangrijk dat de wagen wel in verhouding was met onszelf, wij zijn beide namelijk best lang. Hoop dat je er wat aan hebt!😁
5 jaar geleden
Reactie op OllieJoep
Wij hebben de Thule Sleek.
Twijfelde tussen Thule/Dubatti.
Wij hebben gek ...
Wij ook de thule sleek. 🙋♀️ Naast bovenstaande puntjes waar ik 100% akkoord mee ben, vond ik de vering ook veel beter/aangenamer bij de Sleek dan bij de Joolz Geo+. 😊
5 jaar geleden
Heb je al met de beide opties een keer gewandeld? Wij gingen afgelopen weekend naar de Babydump (op afspraak) met het idee een Joolz Geo aan te schaffen. Mijn hemel, wat een grote unit was dat! Dus uiteindelijk zitten twijfelen tussen de de Joolz Day en de Dubatti.
Het is de Dubatti geworden. Liep voor ons het meest prettig
5 jaar geleden
Reactie op MadeByUs
Heb je al met de beide opties een keer gewandeld? Wij gingen afgelopen week ...
Hier precies dezelfde ervaring gehad. Ook inklappen ging nog gemakkelijker bij de dubatti als joolz. Vond ‘m fijner lopen en nog net iets gebruiksvriendelijker. Enige minpunt vond ik de boodschappenmand bij de dubatti. Maar aan de andere kant sleep ik zo ook niet te veel rommel mee 😃