28 Reacties

5 jaar geleden

Mutsy rijdt geweldig

5 jaar geleden

Wij hebben toevallig vorige week de joolz day + special (babypark) gekocht. Omdat deze er uitgaat

5 jaar geleden

ik heb al van mutsy gehoord dat het heen goed merk is, snal mankementen. wij hebben een stokke gekocht, weliswaar 2dehands, maar perfect in orde. kan zo de toonzaal in 🥳

5 jaar geleden

Reactie op Ashley_N.

ik heb al van mutsy gehoord dat het heen goed merk is, snal mankementen. wi ...
Ik hoor juist dat musty een heel goed merk is

5 jaar geleden

Ik twijfel ook tussen deze 2. Kunnen jullie misschien erbij vermelden wat je er juist zo goed aan vind en of je ook eventuele mindere punten ervaart? 😊

5 jaar geleden

Groot mutsy fan! Ik heb de Evo echt een top ding. Makkelijk in elkaar te klappen en heel compact. Nu mijn zoontje wat groter is heb ik er mutsy nexo buggy. Echt een super degelijke buggy en rijd heerlijk. Ik vind andere merken ook gewoon niet zo mooi eerlijk gezegd maar geen ervaring qua hoe ze bevallen

5 jaar geleden

Mutsyyyy

5 jaar geleden

Ik ben meer fan van joolz, betere vering dan mutsy als je in het bos gaat wandelen (of in de stad op kinderwagen) en comfort voor het kindje is voor ons het belangrijkst. Heb met beide al lange wandeling gedaan op moeilijke ondergrond, dan merk je echt duidelijk het verschil. Daarnaast vind ik de mutsy ‘te wendbaar’, heb het gevoel die niet echt onder controle te hebben.

5 jaar geleden

Reactie op 2021sophie

Ik ben meer fan van joolz, betere vering dan mutsy als je in het bos gaat w ...
In de stad op kinderkoppen*

5 jaar geleden

Ik heb een joolz , ben er super blij mee. Rijd perfect op verschillende ondergronden . Klapt goed in je kan het onderstel rechtop in de auto zetten of plat leggen. En ik heb het zwarte frame met grijze stof en vind hem zo mooi🤗

5 jaar geleden

Reactie op Kiddie

Wij hebben toevallig vorige week de joolz day + special (babypark) gekocht. ...
Gaat deze eruit? 😱

5 jaar geleden

Ik heb van mn oudste nog de Joolz geo op zolder klaar liggen. Vind het een fantastische wagen, maar je blijft altijd de bak of het zitje los moeten halen voor het inklappen, dus het zijn altijd twee delen en het neemt toch behoorlijk plek in, vooral in de auto. Wij zijn daarom na 1 jaar al overgestapt op een buggy. Als ik nog n keer zou gaan kiezen dan zou ik er voor een gaan die (In ieder geval met het zitje erop) in een geheel in te klappen is. Ik denk echt dat je daar langer plezier van hebt. Ik heb niet gekeken naar de exacte types waar je tussen twijfelt maar als je voor iets compacts wilt gaan zou ik er dus ook even naar kijken hoeveel delen je houdt. Uiteindelijk is zo'n wagen enorm duur maar gebruik je m niet super lang dus ik zou ook zeker overwegen om een tweedehands te nemen, die zijn vaak op wat krasjes na zo goed als nieuw. En als je tussen 2 wagens twijfelt die je allebei ongeveer even fijn vindt; ga gewoon voor de goedkoopste, dan kun je voor die 500 euro nog helemaal los in de babykamer 😉

5 jaar geleden

We hebben een wagen van Maxi-Cosi die al twee kids mee gaat😉 al geef ik zelf vooral de voorkeur aan draagdoeken. Wagens zijn altijd groot en onhandig door de wieg die er bij zit.

5 jaar geleden

Hier afgelopen week op 2dehans een bugaboo fox gekocht. Heb geen ervaring met koetsen maar die lijkt me echt super. Ben ook afgegaan op reviews online en je vind er alleen maar goeie van

5 jaar geleden

Ik heb een Joolz geo bij mijn dochter gebruikt. Ondanks ik het veel gebruik heb, ziet de wagen er nog goed uit. Ik ga het nu weer gebruiken.

5 jaar geleden

Ik zweer bij joolz heb hem gekocht bij mij. Dochter en nooit spijt gehad

5 jaar geleden

Hebben joolz day 3

5 jaar geleden

Wij hebben een joolz day 2. Mijn dochter van 2 zit er nog steeds in en ik vind het handig dat je hem makkelijk bij een terras aan de tafel kan schuiven. Ook fijn dat hij verschillende standen heeft en hij ziet er nog netjes uit. Zelf heb ik geen ervaring met de Mutsy. M’n beste vriendin had hem wel gekocht en is er niet tevreden over ivm dat hij niet stevig is. Bij haar tweede kindje heeft ze nu de bugaboo van de buurvrouw geleend.

5 jaar geleden

Reactie op AnnoukS

Gaat deze eruit? 😱
Ja de special bij babypark is een limited edition. Die is meestal een maand of 4a5 te koop.. Vandaar dat we deze toch al gekocht hebben...

5 jaar geleden

Wij hebben de Mutsy Evo Urban uit 2015, gebruikt 2016-2018. Hele fijne wagen en makkelijk en plat in te klappen. Inmiddels weer zwanger en hebben 'm nog steeds op zolder liggen. Ik weet niet hoe het nu is, maar destijds was er keuze uit luchtbanden en foambanden. Luchtbanden zijn gevoelig om lek te gaan en iets hobbeliger rijden op sommige ondergronden, is ons destijds verteld. Foambanden zijn zacht en rijd erg comfortabel. Nooit stuk gegaan ook, zijn na al die tijd nog helemaal gaaf. Qua prijs vind ik de Mutsy ook wat schappelijker. Joolz vind ik sommige modellen wel mooi, maar echt achterlijk duur. Vind ik het persoonlijk niet waard, maar dat is natuurlijk ieder voor zich.