616 Reacties

2 jaar geleden
Heel veel geluk gewenst voor iedereen die er nu of iets later weer voor wil proberen te gaan🍀🥰
Voor ons was onze juli baby de laatste, moppie heeft al een grote broer van 7 en het is goed zo 🥰🍀

2 jaar geleden
Reactie op DemiJJ
Maandag staafje uit m'n arm halen en dan zien hoe lang het gaat duren. Toch ...
Spannend! Ja… je bent er toch nooit helemaal klaar voor denk ik dan maar 🙈😂 en dat is maar goed ook, maakt het magisch! 💪🏼😍

2 jaar geleden
Ja wat een leuk idee dit topic! Hier ook hopelijk snel in verwachting van een 2e kindje. 2e ronde nu🍀

2 jaar geleden
Reactie op 24babywatcher
Spannend! Ja… je bent er toch nooit helemaal klaar voor denk ik dan maar 🙈 ...
Nee dat zeker haha eerste was ongepland en kwamen er erg laat pas achter dus nu vooral spannend om te zien hoe lang het zal duren en hoe hij erop zal reageren. Vriendin nu 8 mnd zwanger maar hij lijkt het niet echt in de gaten te hebben 🤣

2 jaar geleden
Wij zijn ook net weer begonnen. Heb er lang tegenaan gehikt of ik/we er al klaar voor waren. Maar toch voor gegaan nu. Ik denk zelfs dat het al raak is. Heb testen besteld dus vandaag of morgen weet ik het! 😃

2 jaar geleden
Volg!!! Moet ma/di ongesteld worden en dat wordt onze eerste ronde 😊😊🥰🥰

2 jaar geleden
Er is wel een topic al waar al hoop mama’s in staan die zwanger zijn / al bevallen zijn! ☺️ hier inmiddels 32 weken van nummer 2

2 jaar geleden
Reactie op ambeeerrrr92
Er is wel een topic al waar al hoop mama’s in staan die zwanger zijn / al b ...
Ja daarom juist dit topic voor de dames die nog niet zwanger zijn maar dat wel willen 😉

2 jaar geleden
Ik vind het leuk, dit. Bekend en onbekende namen.
Ben wel benieuwd. Waar kijken jullie het meest naar uit en het meest tegenop?
Nog niet zo lang geleden moest ik er niet aan denken. Toen weer weĺ, vol enthousiasme los gehaan. En toen kwam het bevallingsverhaal van een vriendin, (met zoontje 4 weken), bracht me 2 dagen van m'n stuk. Terwijl ik dacht dat inmiddels wel verwerkt te hebben. Niet dus.. 🙈
Vooral heel veel zin in een broertje of zusje voor ons mannetje. En deze leeftijd is toch echt genieten. Al die kleine momentjes zorgen voor kriebels. 🥰

2 jaar geleden
Wij zijn ook net weer begonnen. Zondag moet ik ongesteld worden, vorige keer was het meteen raak dus ik ben benieuwd!

2 jaar geleden
Reactie op Famke123
Ik vind het leuk, dit. Bekend en onbekende namen.
Ben wel benieuwd. Waar k ...
Oeh ik kijk persoonlijk het meeste uit naar een broertje/zusje voor onze Xoé,
Ik merk dat ze ontzettende lol heeft met andere kindjes, thuis vermaakt ze zich prima maar toch zie ik aan haar dat ze af en toe wat… reuring mist..? Idk hoe ik het moet uitleggen maar weet zéker dat ze het helemaal fantastisch zou vinden…
Voor mezelf… ik vond zwanger zijn geweldig, borstvoeding geven, alle fasen meemaken… kijk alleen ontzettend op tegen de nachten omdat ik bang ben dat #2 net zo’n slechte slaper als xo gaat zijn en ik dat mentaal zó zwaar vond….
Tja.. we gaan het zien ♥️

2 jaar geleden
Reactie op Foodie11
@24Babywatcher Jammer dat je mei-mini niet is blijven plakken!⚘️
♥️♥️ … it isssss what it is

2 jaar geleden
Wij zijn ook laatst mei gestopt met pil.. vorige week 2 dagen bruin bloedverlies beetje en raar gevoel in buik . Nu weer paar dagen niks gevoeld.. zou officieel 4 juli ongesteld moeten worden maar weet niet hoe mijn cyclus loopt zonder pil..
Onze dochter is zo zorgzaam voor haar kleine nichtje en wilt overal mee helpen.. zou haar zo graag een broertje of zusje gunnen en voor ons nog een lief wondertje

2 jaar geleden
Hier werd ik vorige week ineens een week te vroeg ongesteld.. dus wij gaan voor ronde 2.. vorige duurde 13 x.. hoop nu wel wat sneller..