8 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb dit probleem Ook maar hij doet nog wel een middagdutje van 2 uur

7 maanden geleden

Wat toevallig! Hier is het ook al feest 3 ochtenden… Hopelijk gaat het snel voorbij😰

7 maanden geleden

Hier ook elke keer vroeg wakker . Meestal ergens tussen 5:15/6:30. Dit speelt sinds begin mei. Hij wordt eind juni 3. En dit "probleem" in combinatie met zijn zusje die in de nacht meerdere keren wakker wordt... is killinggg😬😅

7 maanden geleden

Hier ook al een aantal weken. Had geen idee dar er nog een slaapregressie zou zijn op deze leeftijd. Slaapt soms smiddags nog wel. Stond vanochtend om 5 uur naast m'n bed ☕️

7 maanden geleden

Hier ook onrustig snacht en vroeg wakker🥲

7 maanden geleden

Ze heeft 1 week gehad dat ze ik haar elke dag hoorde om half 6 maar liet er wel gaan ene keer viel ze in slaap en anderen keer niet. Maar nu slaapt ze echt lang tussen 7 en half 8 in bed slaapt eigenlijk best snel. Gebeurde eigenlijk ook niet vaak. En deze week of 06:45 wakker omdat ze naar kdv moet. Of ze is om half 8 wakker echt lekker. Maar moet wel zeggen dat ze wel vermoeiend is. Ze is echt onze grenzen aan het opzoek met niet luisteren.

7 maanden geleden

Reactie op esmeeraaf

Ze heeft 1 week gehad dat ze ik haar elke dag hoorde om half 6 maar liet er ...
Oh heel herkenbaar dus! Hier gaat t wel beter hoor, ene keer wel om 6 wakker maar vaak rond half 7. En slaapt tussen 7 en 8. Idd het uittesten is hier ook echt aan de orde, vermoeiend he 😮‍💨 m’n zoontje van 10 weken is vergeleken met haar echt luxe hahaha

7 maanden geleden

Reactie op julymom

Oh heel herkenbaar dus! Hier gaat t wel beter hoor, ene keer wel om 6 wakke ...
Oh beter! Met kinderen weet je het nooit. Jaa pff maarja komt altijd goed haha. Oh dat is wel fijn dan