28 Reacties

één jaar geleden

Ik ben bijna een maand geleden bevallen dus was mijn middelste 18 maanden, hij is geobsedeerd met zijn broertje, heel de dag bezig met het speentje te geven en aaien🤣 mijn oudste is net 3 en die speelt echt de grote broer haha!

één jaar geleden

Hier in oktober bevallen van een tweede. Oudste was toen 15 maanden. In begin moest hij even wennen. Maar is nu heel blij met zijn Broertje 💙 En idd wat een rijkdom ❤️

één jaar geleden

Max is van 5 juli en Xam is 9 oktober geboren (eindelijk 😂 liep eindje over tijd). In het begin vond Max het niet zo boeiend, maar nu Xam ook over het speelkleed rolt en speelt vond het steeds interessanter. Hij geeft z’n broertje kusjes en brengt hem speeltjes enZ. Wel vind ie het soms lastig als Xam een autootje oid van hem pakt dan gaat ie het gauw terug pakken.

één jaar geleden

Reactie op chan1994a

Max is van 5 juli en Xam is 9 oktober geboren (eindelijk 😂 liep eindje ove ...
Max uiteraard van juli 21 en Xam oktober 22🙈

één jaar geleden

Hier inmiddels 2 meisjes, 15 maanden verschil in leeftijd. Ben afgelopen oktober bevallen en het opstarten was echt heel pittig maar nu ruim 4 maanden verder gaat het een stuk beter :)) grote zus moet nog vrij weinig weten van haar kleine zusje maar heb goede hoop dat dat straks/later helemaal goed komt 😁 en ja, wat een rijkdom ik ben zo ontzettend trots op ons gezinnetje

één jaar geleden

Mijn lieve juli kind is vorige week grote zus geworden. Herken mij helemaal in jouw verhaal @Lynn1991m Wat een rijkdom met die twee ❤️❤️❤️❤️

één jaar geleden

Ik ben de 12e bevallen van een zusje. Mijn dochter was dus 19 maanden. Ze kijkt soms een keer en zegt ‘ahh lieff’ en vertrekt weer. Luiers enzo vind ze wel heel interessant en komt ze altijd even helpen.

één jaar geleden

Hier net zwanger! Na een jaar lang proberen. 😊

één jaar geleden

Ik kom er net achter dat ik weer zwanger ben. Deze wordt dan verwacht in november en dan zitten er 28 maanden tussen de kids (2 jaar en 4 maanden). Super leuk!

één jaar geleden

Ohh zo leuk om jullie verhalen te lezen! Ben zelf bijna 30 weken zwanger van de tweede🥰 schelen straks een jaar en 10 maanden ongeveer. Grote broer is er nu nog niet zo mee bezig, soms krijgt de buik wel al een aai en een kusje 🥺 en we lezen boekjes over grote broer worden. Of hij de link echt al legt vind ik lastig in te schatten, hij is zo klein nog♥️ Ben zo benieuwd hoe het straks gaat als de kleine komt.

één jaar geleden

Reactie op sabi92

Hier net zwanger! Na een jaar lang proberen. 😊
Wij zijn nu ongeveer 9 weken zwanger na 1,5jaar proberen 😅 Super blij wel nog even spannend! Proficiat allesinds!!

één jaar geleden

Reactie op Lidorina

Ik kom er net achter dat ik weer zwanger ben. Deze wordt dan verwacht in no ...
Ahh wat toevallig. Hier exact zelfde situatie. Laten we hopen dat alles goed mag verlopen🥰

één jaar geleden

Reactie op Hello21

Ahh wat toevallig. Hier exact zelfde situatie. Laten we hopen dat alles goe ...
Wat leuk! Gefeliciteerd! Ja spannend weer hè. Hier extra want ik heb al 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen gehad (dit is zwangerschap nummer 5), maar ik ben optimistisch😁

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Wij zijn nu ongeveer 9 weken zwanger na 1,5jaar proberen 😅 Super blij wel ...
Proficiat!! 😊 vindt het wel spannend, zal wzt geruster zijn als ik voorbij die 13 weken ben en een goede NIPT test heb

één jaar geleden

Reactie op Lidorina

Wat leuk! Gefeliciteerd! Ja spannend weer hè. Hier extra want ik heb al 2 b ...
Jij ook gefeliciteerd! Ahw vervelend. Hoop dat het dit keer goed zit. Heb eerder een miskraam gehad en ben bang dat ik weer ga bloeden, aangezien de testen eerder lichter worden dan dat ze oplopen. Vind het lastig om positief te blijven nu..

één jaar geleden

Reactie op Hello21

Jij ook gefeliciteerd! Ahw vervelend. Hoop dat het dit keer goed zit. Heb e ...
Ik duim voor jou dat alles goed mag verlopen ❤️

één jaar geleden

Reactie op Hello21

Jij ook gefeliciteerd! Ahw vervelend. Hoop dat het dit keer goed zit. Heb e ...
Och wat klote hè! Dan ben je voorgoed verpest, dan is het nog spannender dan normaal. Had je dat toen ook, dat de testen lichter werden? Pff ik wil echt iets opbeurends zeggen, maar het blijft afwachten ben ik bang. Afleiding zoeken. Ik slik zelf bepaalde supplementen en ze raadden daarbij verschillende gebruiksvormen aan naar aanleiding van je situatie (bijvoorbeeld eerder miskramen gehad). Mocht je er iets over willen weten let me know. Ik had dus bij mijn enige eerdere goede zwangerschap een niet vreselijk duidelijke test en bij de slechte zwangerschappen juist knal testen.

één jaar geleden

Reactie op sabi92

Ik duim voor jou dat alles goed mag verlopen ❤️
Dankje ! 🥰

één jaar geleden

Reactie op Lidorina

Och wat klote hè! Dan ben je voorgoed verpest, dan is het nog spannender da ...
Ja, had ik toen ook. Valt inderdaad niet veel te zeggen. Afwachten, maar jeetje wat is dat lastig en frustrerend. Van mij mag het zsm doorzetten, als dat uiteindelijk gaat gebeuren.. Dank dat je zo meedenkt. Mocht het zover zijn, dan ga ik inderdaad bloed op meerdere dingen laten controleren.

één jaar geleden

Hoe gaat het HELLO21? 😘