7 Reacties

3 jaar geleden

..

3 jaar geleden

Geen idee of het past. Maar wij hebben dus wel een duowagen aangeschaft (Bugaboo donkey via marktplaats) en ik ben er zo ontzettend blij mee. Ik wandel dan wel zo goed als iedere dag met de kinderen, dat is natuurlijk wel van belang. Dus ik zou toch een duowagen overwegen als ik jou was 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Blueyfamilyof5

Geen idee of het past. Maar wij hebben dus wel een duowagen aangeschaft (Bu ...
Oke, de baby komt in november, dus niet echt wandel weer dan.. het is meer even voor als ik zelf alleen op pad ben met de kindjes. Wanneer mijn vriend er bij is, kan de oudste in een wandelwagen. Vandaar dat ik een duowagen gewoon zonde van mijn geld vind. Koop dan liever iets anders voor, voor de Kids.

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Oke, de baby komt in november, dus niet echt wandel weer dan.. het is meer ...
Begrijpelijk! Excuses voor mijn ongevraagde advies en hopelijk is er iemand die meer weet over dit zitje

3 jaar geleden

Reactie op Blueyfamilyof5

Begrijpelijk! Excuses voor mijn ongevraagde advies en hopelijk is er iemand ...
Oh nee je hoeft je niet te verontschuldigen. alles tips zijn welkom 😊🤭

3 jaar geleden

Kan je niet via de website in contact komen met de klantenservice ofzo en daar je vraag voorleggen? Ik heb er een jaar terug ook eens naar gekeken maar het toen toch niet gekocht omdat mijn oudste toen toch de meeste tijd al zelf liep of op de loopfiets mee ging. Ze is nu ook al 4,5 dus dat scheelt wel. Wat ik begreep is het zitje wel vrij universeel en bevestig je het aan de stang. In het begin ging ik ook wel op pad met de jongste in de draagzak en de oudste in de buggy, vooral met dagjes uit vond ik dat handiger dan twee buggys of wagens mee moeten nemen. Dat zou je ook nog kunnen overwegen.

3 jaar geleden

Reactie op Elea

Kan je niet via de website in contact komen met de klantenservice ofzo en d ...
Een draagzak gaan we idd ook aanschaffen. Ik had het met mijn zoontje ook maar daar niet veel gebruikt van gemaakt. Alleen voor vakantie toen de tijd, maar gaan zeker nog ook weer een kopen. Ja heb het bedrijf een mailtje gestuurd.