14 Reacties

2 jaar geleden

Hahaha jaa onze dochter doet dat al een paar maanden vindt dat zo grappig

2 jaar geleden

Hier ook een zoontje die ook die keel geluiden maakt. Brabbelt veel en vooral als hij enthousiast worden maakt hij deze keel/grom geluiden

2 jaar geleden

Hier ook zo. Precies The Exorcist 😂.

2 jaar geleden

Haha mijn dochter gromt ook, moet er ook altijd hard om lachen🤣🤣

2 jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde haha

2 jaar geleden

Reactie op Broebel

Hier ook zo. Precies The Exorcist 😂.
Maar echt 😂

2 jaar geleden

Heel herkenbaar hoor! Hier ook nog weinig gebrabbel verder. Maar motorisch wel heel snel. Ze moet nog 7 maanden worden maar tijgert al ruim een maand en sinds gisteren gaat ze uit zichzelf zitten🙈 Volgens mij is het ene kind motorisch sneller en de andere met praten. Tegelijk gaat volgens mij niet en hoeft ook niet. Het gaat toch allemaal al veel te hard met die ukkepukken vind ik😅

2 jaar geleden

Haha ja onze dochter gromt ook de hele dag soms, al maanden 🙈. Klonk idd bezeten 😂. Sinds kort zit er wel wat meer variatie in het brabbelen en nu oefent ze veel verschillende geluiden.

2 jaar geleden

Mij zoon ook paar maanden zo een geluidje maakt dat is een heel leuk en grappig 🥰

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook. Ook is hij heel erg met rrrrrrrrrrr🤣

2 jaar geleden

Het is hier net de dierentuin...😂😂😂......te grappig...sinds kort ook .. mamamamamama❤️

2 jaar geleden

Ons zoontje gromt als hij meer eten wilt 🤣🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Heel herkenbaar maar zou me zeker geen zorgen maken :) Hier een baby die klinkt als Donald Duck 🦆

8 maanden geleden

Hi hiero nog een overbezorgde moeder me kleine prins is over een paar dagen 7 maanden oud en sinds een paar dagen maakt hij hele rare keel geluiden beetje stik achtige geluiden op begin schrok ik maar ik merk dat ie het nu gewoon tijdens het spelen doet maar ik weet nou niet of ik me zorgen moet maken of dat het gewoon bij de ontwikkelijk hoort en hij gewoon een nieuw geluidje heeft ontdekt.. het keel geluidje klinkt een beetje als gehinnik alsof tie stikt maar doet verder niet raar ziet er ook nie uit alsof tie stikt zo klinkt het alleen ik hoop dat ik het goed uitgelegd heb en dat iemand dit herkent en me hopelijk gerust kan stellen ❤️