13 Reacties

3 jaar geleden

Gewoon af laten drukken bij de Hema ☺️👍🏼

3 jaar geleden

Leuke foto! Bij spector is er nu een actie 20% korting.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Ik ben nog op zoek naar inspiratie voor de foto zelf, liefst de baby samen met het broertje van 2, wie wil hun foto delen?

3 jaar geleden

Freeprints downloaden iedere maand 45 gratis foto's echt top je zit nergens aan vast maa scheelt heel veel in foto kosten

3 jaar geleden

Bij smartphoto.nl hebben ze nu een kerstaanbieding

3 jaar geleden

Reactie op KRevet

Bij smartphoto.nl hebben ze nu een kerstaanbieding
Held!! 🙌🏼

3 jaar geleden

Zelf foto's afdrukken bij de hema. Kaarten kopen bij de wibra. Zo doen wij het.

3 jaar geleden

Fotokaarten.nl doe ik de mijne altijd

3 jaar geleden

Wat een schattige foto! (Heb geen suggesties voor je helaas)

3 jaar geleden

Kruidvat heeft nu 30 procent op foto kaarten!🤗
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Deze gemaakt bij kaartje2go was wel duur inderdaad, maar zij hadden een goed format voor deze foto

3 jaar geleden

Bij Hema kun je kerstkaarten maken goedkoopste is 20 kaarten voor 10 euro😊😊

3 jaar geleden

Vista print heeft nu ook 50% korting, ik was €35 kwijt voor 20 kaarten zelf ontworpen ook met goud folie en enveloppen.