12 Reacties

één jaar geleden

Ik heb ook nog gezocht voor je maar echt niks! Misschien dat groene vlaggetjes een idee zijn en ze hebben wel kikker verjaardagstaart zag ik.

één jaar geleden

Mijn zus doet altijd een makkelijke .kleurplaat onder een vlaggetje leggen en trek het dan over met een watervaste stif!

één jaar geleden

Ik wil versiering van Dikkie Dik, maar ook onvindbaar of heel duur. Ik had nu bedacht zelf figuren te printen en te plastificeren en zo een slinger te maken. Oranje ballonnen en vlaggetjes zijn wel te vinden. Misschien kan je dit ook doen van Kikker? Tis wel een werkje 👎🏻

één jaar geleden

In Leeuwarden zit Celebrate, een winkel met alleen maar versiering, waaronder kikker en zijn vriendjes

één jaar geleden

Reactie op Sannydraatje

In Leeuwarden zit Celebrate, een winkel met alleen maar versiering, waarond ...
Woon jij daar toevallig? T is niet echt om de hoek voor mij hahaha

één jaar geleden

Ik heb even gekeken op de website van celebrate. Online van alles te koop! Maar geen kikker 🐸! Dat is jammer.

één jaar geleden

Anders die winkel even bellen of ze het hebben? Je kunt eventueel ook zelf vlaggetjes laten maken: https://www.slingerkoning.nl/vlaggetjes-bedrukken.html?gclid=EAIaIQobChMIiJ2boPq__QIVK4ODBx1_uwFnEAAYASAAEgJQjvD_BwE

één jaar geleden

Misschien een gek idee maar mocht er echt niets te vinden zijn zou je naar wenskaarten kunnen kijken. Deze zou je aan een lint kunnen nieten waardoor je een slinger krijgt. Er moeten ook wel stickers zijn die evt op de bordjes en bekers geplakt kunnen worden.

één jaar geleden

Reactie op Eline617

Misschien een gek idee maar mocht er echt niets te vinden zijn zou je naar ...
Of desnoods goedkoper: een groot boek bij de kringloop kopen en daar netjes de bladzijden uit knippen/snijden en die aan het lint nieten.

één jaar geleden

Hey daar zat ik dus ook naar te kijken vandaag. Niets kunnen vinden helemaaaaal niets !! Ik dacht ben ik nou echt de enige ….

één jaar geleden

Reactie op Sannydraatje

In Leeuwarden zit Celebrate, een winkel met alleen maar versiering, waarond ...
Ik heb even op de site gekeken maar kon het niet vinden…

één jaar geleden

Reactie op Sooph

Woon jij daar toevallig? T is niet echt om de hoek voor mij hahaha
Ik woon in de buurt, kwartiertje rijden. Als ik jou was zou ik ze even bellen of een berichtje sturen via Facebook. Scheelt misschien een hoop gezoek 🐸