Hey mama’s,
Even een vraagje. Vanavond na het avondeten ging ik nog even met mijn zoontje boven spelen. Hij klom wat over de wobbel, was met blokken in de weet en met de tractor bezig. Ik vind hem behoorlijk snel ademen voor datgene wat hij aan het doen was. Normaal heeft hij dat nooit en heb het verder vandaag ook niet gehoord. Hij ademt echt snel, wel vanuit zijn buik. Hij hoest niet. Zijn neus zit niet verstopt. Zijn borstkas trekt niet in en is ook niet aan het neusvleugelen. 4 weken geleden hebben we allemaal Corona gehad en wij hoesten nog wel de longen uit het lijf (droge kriebel hoest). Gisteren waren we op een verjaardag in een soort bouw keet waar veel stof was, kan dat nu ineens opspelen?
Herkennen jullie het kortademige en benauwde wat in één keer op komt zetten? Hij zucht ook af en toe een keer voor meer lucht. Spelen doet hij gewoon, eet en drinkt goed en is prima in z’n doen. Het is alleen net alsof hij de marathon heeft gelopen.. iemand tips waar ik op moet letten en of ze dit herkennen van iets?