Wanneer moet ik mij zorgen gaan maken? Ofja ij maak mij al zorgen maar wanneer zijn deze terecht?
Mijn dochter van 16 maanden is nu een weekje wat ziekjes, ik zag een tandje door dus ik dacht misschien was het daarvan. Maar ze blijft ziekjes, geen koorts tot nu toe maar wel geen eetlust, snotterig en een beetje hoesten. Meet huilen etc.
Ze drinkt wel nog genoeg, om te moeten kunnen plassen eigenlijk. Vanaf vanmorgen 08.00uur heeft ze denk ik z'n 300 tot 400ml gedronken, wel amper gegeten. Maar haar luier blijft droog. Normaal verschoon ik tussen door en voor het middag dutje nog eens. Maar nu was de luier nog steeds droog. Dus 4.5uur later nog steeds niet geplast. Dit kan toch niet goed zijn?
Gister viel het mij ook al op. Heeft wel nog wat geplast tussendoor, maar haar nachtluier vanacht was ook amper gevuld. Denken jullie dat ik de huisarts moet bellen? Of nog even afwachten.
Ik reik haar drinken heel vaak aan zodat ze ook drinkt, met eten had ik verschillende keuzes in de hoop dat ze iets zou eten. Maar ze heeft amper wat gegeten daar van. Fruit of een fruitzakje wilt ze ook niet terwijl ze dat wel graag heeft altijd.
Groetjes van de bezorgde mama