8 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben een kiddikutter

één jaar geleden

Ik heb dit Montessori mes van Tess&Tobi (voorheen Jut&Juli). Mijn dochter van een jaar en 8 maanden vindt het geweldig en wordt er steeds handiger mee.

één jaar geleden

Wij hebben ook de kidikutter

één jaar geleden

Wij hebben de messenset van opinel le petit chef. Zit een mes bij, een dunschiller en een vinger beschermer. Mes en dunschiller pakken erg fijn vast.

één jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Wij hebben de messenset van opinel le petit chef. Zit een mes bij, een duns ...
Dit setje lijkt me nog wel heel gevaarlijk voor een dreumes toch?! Ik heb hem wel eens cadeau gegeven aan een vierjarige en dan nog vind ik het spannend. Ik heb zelf vandaag een kidicutter gekocht, veel goede reviews over gelezen; ben benieuwd!

één jaar geleden

Reactie op mmhut

Dit setje lijkt me nog wel heel gevaarlijk voor een dreumes toch?! Ik heb h ...
Nee zelf niet echt problemen mee gehad. Zoontje gebruikte hem vanaf 2jr. Juist door dat gat waar je vinger doorheen moet houdt hij het mes direct goed vast 😊 maar kidikutter hoor ik inderdaad ook goede verhalen over. Is maar net wat je fijn vind 😊

één jaar geleden

Oh leuk! Ga ook kijken voor mijn dochter, des te meer ze meehelpt de vrolijker ze is.

één jaar geleden

Ik heb vorige week bij de ikea een deeg snijder gekocht, die is niet scherp en kan ze heel goed champignons enzo mee snijden. Harde dingen gaat lastig, maar dat is niet erg. Dit mes is in ieder geval absoluut niet scherp