18 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben een eetstoel van safety 1st. Deze kan je, net zoals een tripp trapp aanpassen aan de leeftijd van je kindje. Wij zijn er erg tevreden over.

4 jaar geleden

Wij hebben onze tripp trapp op marktplaats gekocht voor 25 euro. Likje verf eroverheen en hij is weer als nieuw. We zijn er heel blij mee.

4 jaar geleden

Ik denk dat je idd niet per se een meegroei stoel nodig hebt. Ik denk alleen dat er tussen de kinderstoel en gewone stoel nog een periode komt dat je kindje wel zelf de stoel op en af wilt kunnen, dus niet vast zitten, maar dat een gewone stoel nog te laag zal zijn. Dus dan zal een wat hogere stoel die dicht aan de tafel aangeschoven kan worden nog een goede tussenfase zijn.

4 jaar geleden

Onze oudste van 7 zit pas net op een gewone stoel, daarvoor was het nog te laag en dat zit niet comfortabel. Wij hebben de triptraps ook via marktplaats gekocht, idd even een nieuw likje verf en ze gaan weer jaren mee

4 jaar geleden

Safety 1st heeft de Timba kinderstoel voor €80

4 jaar geleden

Mijn schoonzusje heeft, toen de jongste een jaar of twee was, de kinderstoel weggedaan. De kindjes zaten toen op een soort verhoger op de gewone eetkamerstoelen. Het voordeel daarvan is dat je lekker geen kinderstoel meer hebt staan en ze echt mee aan tafel zitten :)

4 jaar geleden

Wij vinden het heel prettig een meegroei stoel te hebben. Voornamelijk om het voetenplankje. De jongste is nu bezig met de rapley methode, als hij zich verslikt kan hij zichzelf goed afzetten/schrap zetten op dat plankje. Dat is een stuk veiliger omdat hij zo zelf goed kan hoesten. De oudste zit op een eigen triptrap, zo kan hij beter bij de tafel en deze stoel staat veel steviger. Hij is met een gewone stoel al een paar keer omgetuimeld door al z'n acrobatiek.

4 jaar geleden

Ons zoontje van 2 jaar en 8 maanden zit nog steeds in de trip trap. Op een gewone stoel gaat hij er nog steeds af als hij wilt🙈

4 jaar geleden

Wij hadden vroeger thuis al 2 triptraps. Ik heb er op gezeten tot ik 12 was. Ze zitten ook oprecht lekker, en het scheelt zo als je als kind op een fijne hoogte aan tafel kan zitten ipv op een gewone eetkamerstoel die eigenlijk te laag is als je klein bent. Het zijn inderdaad dure stoelen (op marktplaats zoeken scheelt al wel een boel), maar ze gaan ook écht heel lang mee.

4 jaar geleden

Tripp trapp is fantastisch. Niet kapot te krijgen, zitten goed en idd het voetenplankje is erg belangrijk. Ik zou vooral kijken of je m niet 2e hands kunt verkrijgen dat scheelt weer wat

4 jaar geleden

TrippTrap stoel, maar echt! Ideaal zodra ze een beetje kunnen zitten...goede hoogte met eten en groeit dus letterlijk mee. Zoontje heeft er tot 5,5 jaar opgezeten, toen kwam dr zusje en ging in de newborn set. Hoe vaak hij wel niet zeurde, en nog steeds, vraagt om de tripptrap stoel.... Zijn nu dus ook maar weer aan het kijken voor eentje erbij, zoontje is inmiddels ruim 6 jaar 🙂🙃

4 jaar geleden

Je hebt een namaak Tripp Trapp van 70/80 euro… het heet… safety first dacht ik?! Ook te koop bij de Lidl 😬😁 wij nemen hem in het zwart voor het nieuwe huis 🤪

4 jaar geleden

Wij hebben een meegroeistoel van hauck, beetje zelfde idee. Wel heel blij mee!

4 jaar geleden

Wij hebben stoffen bekleding op de stoelen, dus zelfs al zou de kleine op een gewone stoel kunnen zitten dan zou ik het toch niet willen. Een kinderstoel is makkelijk af te nemen en als ze bv schoenen aan hebben is het ook niet erg als de kinderstoel vies word. Wij hebben een tweedehands tripp trapp, hartstikke tevreden over!

4 jaar geleden

We hadden 1 Tripp trap van Stokke. Inmiddels zijn het er 2. De oudste bleef maar vragen naar zijn oude stoel want dat zit veel beter aan tafel gaf hij aan. Hij is 4 jaar en ik denk dat hij er nog wel even gebruik van maakt.

4 jaar geleden

Hier ook een trip trap stoel, heel makkelijk. 2e hands gekocht, moet alleen nog een mooi kleurtje krijgen 😇

4 jaar geleden

Iemand toevallig een goeie tip voor een meegroei eetstoel voor aan het keukeneiland?

4 jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Iemand toevallig een goeie tip voor een meegroei eetstoel voor aan het keuk ...
Wij hebben een hoge bartafel als eettafel. No way dat wij een goede kinderstoel kunnen vinden. Hebben gekeken naar de Childhome Evolu 2 en Tripp Trapp met BoosterMe. Volgens mij zijn deze prima voor een kookeiland. Maar onze tafel is 110 hoog, dus wij zijn nog bezig met een oplossing verzinnen😬