8 Reacties

5 jaar geleden

Ik kijk naar pedagogisch beleid en wat voor beleid ze hebben met eten drinken en naar buiten gaan ed. Kijk naar welke buitenruimte ze hebben... slaapkamers ed. Ben jaren geleden teamleider van een kinderdagverblijf geweest en ben daardoor best kritisch geworden! Kijk ook bij meer dan 1 kinderdagverblijf zodat je kan vergelijken. Succes!

5 jaar geleden

Gevoel was voor mij persoonlijk het belangrijkste. Verder hebben wij gekeken naar flexibiliteit, continuïteit (veel wisselingen in gezichten of juist niet), praktische zaken zoals is voeding etc. aanwezig of wat moet er allemaal zelf meegenomen worden. Maar ook naar welke ontwikkelingsgerichte activiteiten worden ondernomen en of hier afgestemd wordt op de behoeften van de kinderen. Het is heel persoonlijk wat zoek je, wat past bij je etc. 😊

5 jaar geleden

Hier lag de voorkeur voor gastouder. Kleinschalig, veel persoonlijke aandacht, huiselijk en knus. Gevestigd op een boerderij zodat het opgroeit met allerlei dieren. De keuze is vooral erg persoonlijk, doe wat goed voelt en ga eventueel kijken op de opvang als dat kan.

5 jaar geleden

Ons dochtertje (2,5) gaat naar een opvang op een boerderij, erg leuk. Er zijn kippen, een moestuin, speciale buitenbedjes, gezond eten en er wordt lekker veel buitengespeeld zowel met mooi als slecht weer. Het is geen flexibele opvang met als voordeel dat iedereen er altijd een hele vaste dag is (ook de juffen) en er een duidelijk dagritme is. Maar misschien willen jullie juist wel een flexibele opvang ivm werk bijvoorbeeld? Hopelijk heb je zo wat voer voor dingen waar je over kan nadenken/op kan letten.

5 jaar geleden

Reactie op Anoek1007

Ons dochtertje (2,5) gaat naar een opvang op een boerderij, erg leuk. Er zi ...
Hoi Anoek! Welke opvang is dit? Wij gaan binnenkort kijken bij een opvang die hier precies aan voldoet! 😃

5 jaar geleden

Reactie op Anoek1007

Ons dochtertje (2,5) gaat naar een opvang op een boerderij, erg leuk. Er zi ...
Aah ik wil dit ook en heb er 1 om de hoek. Maar ze zitten compleet vol (en ik krijg 2 kindjes. Dus dat is nog lastiger). Vet jammer

5 jaar geleden

Reactie op Ravne

Aah ik wil dit ook en heb er 1 om de hoek. Maar ze zitten compleet vol (en ...
Ja die van ons heeft ook een flinke wachtlijst, bij ons dochtertje hadden we geluk dat ze net met een tweede groep gingen starten en nu hebben we mazzel dat broertjes en zusjes voorrang krijgen

5 jaar geleden

Reactie op Foodie11

Hoi Anoek! Welke opvang is dit? Wij gaan binnenkort kijken bij een opvang d ...
Windekind in Nisse, ze zijn ook aangesloten geloof ik bij een stichting van agrarische kinderopvangen die door heel het land zitten