14 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Emwn
Erg tevreden over de stokke tripp trapp inmiddels 2 in gebruik hier. 1 met ...
Ja die hebben we ook maar zonder de newborn set. Lijkt me alleen dat hij echt wel veel ouder moet zijn om er in te kunnen zitten. Vanaf wanneer kunnen ze zonder newborn set?
4 jaar geleden
Wij hebben de kidsmill up, echt super ! Hebben hem vergeleken met de stokke in de winkel maar Vond de newbornsit van de kidsmill comfortabeler overkomen . Ze ligt er heerlijk in en straks over in het stoeltje :)
4 jaar geleden
Reactie op Anoniempje9090
Ja die hebben we ook maar zonder de newborn set. Lijkt me alleen dat hij ec ...
Ons eerste zoontje heeft vanaf week 1 in de New born set gezeten tot dat hij 9 a 10 maanden was . Toen hebben we de babyset erop gezet met dienblad en kussentje tuigje ook dan kon hij er niet uitvallen. Zodra ze goed kunnen zitten kun je op de babyset overstappen
4 jaar geleden
Ik heb de trip trap, ben er heel tevreden mee . Mijn eerste zoontje zat er rond de 6 maanden in en dan deed ik een kussentje er nog tussen, dat ging perfect.
4 jaar geleden
Ons zoontje is nu 4.5 maanden en 'ligt' nimmer graag in zo een opzetstuk. En de treppy gewoon gebruiken lukt nog niet. Vandaar dat wij een stoel zoeken waar hij al wat rechter in kan zitten want hij zit al vrij goed. De treppy hebben we wel maar is nu niet aan de orde helaas 馃榿 en de groentenhapjes in zijn wipstoel geven staat gelijk aan groenten over heel de zetel en wipstoel 馃き馃槄
4 jaar geleden
Reactie op Kristar
Hier ook Kidsmill up. We wilden eigenlijk voor Stokke gaan, maar lieten ons ...

Ja super comfortabel newborn Seat hier ligt ze er ook echt heerlijk in! Vond hem comfortabeler overkomen als de stokke newborn :)