14 Reacties

4 jaar geleden

Erg tevreden over de stokke tripp trapp inmiddels 2 in gebruik hier. 1 met new born set en 1 met gewoon zitje

4 jaar geleden

Reactie op Emwn

Erg tevreden over de stokke tripp trapp inmiddels 2 in gebruik hier. 1 met ...
Ja die hebben we ook maar zonder de newborn set. Lijkt me alleen dat hij echt wel veel ouder moet zijn om er in te kunnen zitten. Vanaf wanneer kunnen ze zonder newborn set?

4 jaar geleden

Wij zijn erg tevreden met de stokke tripp trapp! Kun je erg lang gebruiken! Van baby tot aan 'normale' stoel 馃槂 erg stevig en in hoogte verstelbaar 馃槂

4 jaar geleden

Wij hebben de kidsmill up, echt super ! Hebben hem vergeleken met de stokke in de winkel maar Vond de newbornsit van de kidsmill comfortabeler overkomen . Ze ligt er heerlijk in en straks over in het stoeltje :)

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje9090

Ja die hebben we ook maar zonder de newborn set. Lijkt me alleen dat hij ec ...
Ons eerste zoontje heeft vanaf week 1 in de New born set gezeten tot dat hij 9 a 10 maanden was . Toen hebben we de babyset erop gezet met dienblad en kussentje tuigje ook dan kon hij er niet uitvallen. Zodra ze goed kunnen zitten kun je op de babyset overstappen

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje9090

Ja die hebben we ook maar zonder de newborn set. Lijkt me alleen dat hij ec ...
Hier was ons zoontje 9.5 maand hij zat toen erg goed in de tripp trapp

4 jaar geleden

Ik heb de trip trap, ben er heel tevreden mee . Mijn eerste zoontje zat er rond de 6 maanden in en dan deed ik een kussentje er nog tussen, dat ging perfect.

4 jaar geleden

Ik heb de Qute, en mijn zoontje van 4 maanden dit daar in, kan ook mooi op ligstand, en kan omlaag en omhoog. Op de foto was mijn zoon 2.5 maand en toen zat hij er al in

4 jaar geleden

Ik ben enorm blij met de bloom kinderstoel, heb m voor beide kids. Kunnen er vanaf geboorte in in ligstand tm een jaar of acht als stoel of barkruk. Topding

4 jaar geleden

Reactie op Kiwi-aardbei-smoothie

Wij hebben de kidsmill up, echt super ! Hebben hem vergeleken met de stokke ...
Hier ook de kidsmill up. Ook erg tevreden over. Ook vergeleken met de stokke maar vond de kidsmill ook fijner.

4 jaar geleden

Stokke steps, erg fijne stoel. Is alleen wat duurder maar vind het model mooier als de triptrap.

4 jaar geleden

Hier ook Kidsmill up. We wilden eigenlijk voor Stokke gaan, maar lieten ons adviseren in de winkel en kwamen daarom uit bij Kidsmill up. We zijn ook tevreden!

4 jaar geleden

Ons zoontje is nu 4.5 maanden en 'ligt' nimmer graag in zo een opzetstuk. En de treppy gewoon gebruiken lukt nog niet. Vandaar dat wij een stoel zoeken waar hij al wat rechter in kan zitten want hij zit al vrij goed. De treppy hebben we wel maar is nu niet aan de orde helaas 馃榿 en de groentenhapjes in zijn wipstoel geven staat gelijk aan groenten over heel de zetel en wipstoel 馃き馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Kristar

Hier ook Kidsmill up. We wilden eigenlijk voor Stokke gaan, maar lieten ons ...
Ja super comfortabel newborn Seat hier ligt ze er ook echt heerlijk in! Vond hem comfortabeler overkomen als de stokke newborn :)