25 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb een fijne buggy van musty waar je met adapters een maxy cosi op kunt klikken en ik dacht ook een ligbak bij kunt kopen. Deze is fijn compact en makkelijk in en uit te klappen en ook niet heel zwaar. Dit is de buggy musty nexo maar ik zag ook iets over de easywalker Harvey 2. Deze zou ook heel licht en makkelijk moeten zijn wel wat duurder in prijs.
5 jaar geleden
Wij hebben de mitsy nio gekocht, super fijne wagen die je klein in kan klappen. Je kan er adapters op kopen voor de maxi cosi en er is nu een super aanbieding bij bij baby dump !
5 jaar geleden
Wij hebben de easywalker harvey2 gekocht, klapt erg compact op (voorwielen draaien eronder) en ik vond m makkelijk te tillen
5 jaar geleden
Wij wonen 3 hoog, maar zijn ook nog eens lang. De Baby zen yoyo is top, maar te laag voor ons. Joolz Aer vond ik beter, maar was ook nog net iets te laag. We waren erg onder de indruk van de Bugaboo Bee, ook omdat die een verstelbare beugel heeft en er prachtig uitzag. Die is wel licht, maar is wel net zo comfortabel als een gewone wagen. Wel is ie prijzig. Dinsdag gaan we ‘m nog eens beter bekijken, samen met de Bugaboo Ant (die is nog lichter).
5 jaar geleden
Reactie op flesjewater
Wij wonen 3 hoog, maar zijn ook nog eens lang. De Baby zen yoyo is top, maa ...
Wij hebben hier ook de Bugaboo Bee aangeschaft. Ziet er minder schattig uit voor die eerste echte baby-fase, maar echt super makkelijk inklapbaar en makkelijk mee te dragen eens ingeklapt. Plus je kan deze ook langer gebruiken als echte buggy dan veel andere modellen. En prijzig, nu ja, nog steeds goedkoper dan een bugaboo fox of een joolz, in mijn ogen praktischer en doe je er langer mee. Mevrouw in de winkel raadde hem ons ook echt aan, hoewel dit in die winkel 1 van de goedkopere modellen was en zij er het minste winst op had. Maar ze had nog niemand gehad die er niet tevreden over was itt andere wagens.
5 jaar geleden
Reactie op Schaakmeisje
Wij hebben hier ook de Bugaboo Bee aangeschaft. Ziet er minder schattig uit ...
Ah leuk om te weten! Ik vond de reiswieg juist superschattig! Ik wil alleen weten of ie ook makkelijk draagt als ie is ingeklapt. We gaan morgen naar de store, zin in. Hoeveel heb je uiteindelijk betaald, als ik vragen mag?
5 jaar geleden
Reactie op flesjewater
Ah leuk om te weten! Ik vond de reiswieg juist superschattig! Ik wil alleen ...
Super makkelijk te dragen eens ie ingeklapt is vind ik! Wij hebben de reiswieg er wel niet bij genomen, vonden dit weinig meerwaarde (buiten de schattigheid 😉). Zijn van plan in het begin vooral te dragen in plaats van in de wagen. Hebben voor de zekerheid wel de cocoon er nog bij genomen, daar mogen ze ook in vanaf de geboorte. En de adapters om de autostoel op te zetten en als autostoel dan de cybex omdat die ligstand heeft en ze daar langer in mogen dan in andere stoeltjes. Bugaboo bee + cocoon + regenhoes + adapters voor de cybex hebben wij ongeveer 840 euro voor betaald.