25 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een fijne buggy van musty waar je met adapters een maxy cosi op kunt klikken en ik dacht ook een ligbak bij kunt kopen. Deze is fijn compact en makkelijk in en uit te klappen en ook niet heel zwaar. Dit is de buggy musty nexo maar ik zag ook iets over de easywalker Harvey 2. Deze zou ook heel licht en makkelijk moeten zijn wel wat duurder in prijs.

5 jaar geleden

Wij hebben de mitsy nio gekocht, super fijne wagen die je klein in kan klappen. Je kan er adapters op kopen voor de maxi cosi en er is nu een super aanbieding bij bij baby dump !

5 jaar geleden

Joolz aer, nu ook met bak verkrijgbaar.

5 jaar geleden

Little world city Walker; Licht, mooi en betaalbaar :-)

5 jaar geleden

De mutsy nexo vond ik zelf heel fijn. Daar kan met adapters een maxi cosi op.

5 jaar geleden

Thule Sleek

5 jaar geleden

Wij hebben een bugaboo mono donkey, die is vrij groot maar bij het inklappen super makkelijk en licht om te tillen naar 2 hoog en je hebt ook de bugaboo ant maar ik denk dat je moet houden van zo’n kleine wagen, vond m persoonlijk ook niet echt mooi

5 jaar geleden

Bugaboo fox2

5 jaar geleden

Ik lees mee! Heeft iemand nog andere tips voor lichte en goed inklapbare modellen? ☺️

5 jaar geleden

Je kunt ook kinderwagens opzoeken op de website van de Consumentenbond. Die hebben er heel veel getest en laten zien wat hij weegt en hoe groot/klein opgeklapt kan worden.

5 jaar geleden

Wij hebben de easywalker harvey2 gekocht, klapt erg compact op (voorwielen draaien eronder) en ik vond m makkelijk te tillen

5 jaar geleden

Ik heb de joolz day+ aangeschaft en woon 2 hoog, maar laat hem wellicht wat vaker in de auto/berging. Maar hij klapt makkelijk in en til makkelijk en niet te zwaar op!

5 jaar geleden

Wij wonen 3 hoog, maar zijn ook nog eens lang. De Baby zen yoyo is top, maar te laag voor ons. Joolz Aer vond ik beter, maar was ook nog net iets te laag. We waren erg onder de indruk van de Bugaboo Bee, ook omdat die een verstelbare beugel heeft en er prachtig uitzag. Die is wel licht, maar is wel net zo comfortabel als een gewone wagen. Wel is ie prijzig. Dinsdag gaan we ‘m nog eens beter bekijken, samen met de Bugaboo Ant (die is nog lichter).

5 jaar geleden

Joolz heeft een nieuw model met een hengsel geloof ik. Misschien is het wat.

5 jaar geleden

Ik vond de Joolz Hub+ echt makkelijk te tillen en in te klappen 🙂

5 jaar geleden

De nieuwe joolz air heeft sinds kort ook een reiswieg. Lijkt mij een zeer fijne licht gewicht kinderwagen. Makkelijk en praktisch in te klappen en mee te nemen op de fiets bijvoorbeeld.

5 jaar geleden

Reactie op flesjewater

Wij wonen 3 hoog, maar zijn ook nog eens lang. De Baby zen yoyo is top, maa ...
Wij hebben hier ook de Bugaboo Bee aangeschaft. Ziet er minder schattig uit voor die eerste echte baby-fase, maar echt super makkelijk inklapbaar en makkelijk mee te dragen eens ingeklapt. Plus je kan deze ook langer gebruiken als echte buggy dan veel andere modellen. En prijzig, nu ja, nog steeds goedkoper dan een bugaboo fox of een joolz, in mijn ogen praktischer en doe je er langer mee. Mevrouw in de winkel raadde hem ons ook echt aan, hoewel dit in die winkel 1 van de goedkopere modellen was en zij er het minste winst op had. Maar ze had nog niemand gehad die er niet tevreden over was itt andere wagens.

5 jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Wij hebben hier ook de Bugaboo Bee aangeschaft. Ziet er minder schattig uit ...
Ah leuk om te weten! Ik vond de reiswieg juist superschattig! Ik wil alleen weten of ie ook makkelijk draagt als ie is ingeklapt. We gaan morgen naar de store, zin in. Hoeveel heb je uiteindelijk betaald, als ik vragen mag?

5 jaar geleden

Reactie op flesjewater

Ah leuk om te weten! Ik vond de reiswieg juist superschattig! Ik wil alleen ...
Super makkelijk te dragen eens ie ingeklapt is vind ik! Wij hebben de reiswieg er wel niet bij genomen, vonden dit weinig meerwaarde (buiten de schattigheid 😉). Zijn van plan in het begin vooral te dragen in plaats van in de wagen. Hebben voor de zekerheid wel de cocoon er nog bij genomen, daar mogen ze ook in vanaf de geboorte. En de adapters om de autostoel op te zetten en als autostoel dan de cybex omdat die ligstand heeft en ze daar langer in mogen dan in andere stoeltjes. Bugaboo bee + cocoon + regenhoes + adapters voor de cybex hebben wij ongeveer 840 euro voor betaald.

5 jaar geleden

Joolz hub+bhebben wij gekozen. Die heeft een handig hengel waarmee je hem zo naar boven tilt. De reiswieg moet je er wel los vanaf halen en mee naar boven sjouwen. Maar dat is alleen de eerste maandjes