12 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje pasten al niet meer met 4 maanden in de bak 😅. Kan nog steeds niet zelfstandig zitten maar we hebben de kinderwagen op lig stand. En dit gaat prima 😊

3 jaar geleden

Die van ons zat er ook al in voor ze kon zitten. Ze was zo nieuwsgierig, eerst nog even met de maxicosi gedaan maar dat zat toch niet zo comfortabel. Ze zit er denk ik al 3 maanden in en je kan de stoel ook in ligstand doen

3 jaar geleden

Yep, sinds gisteren toch ook maar de overstap gemaakt. Ik twijfelde ook heel erg omdat hij nog niet zelfstandig kan zitten. Maar met de ligstand gaat het super fijn en hij vindt 't geweldig. Dus ik zeg...ombouwen die hap 😁

3 jaar geleden

Reactie op Sjpukkie

Yep, sinds gisteren toch ook maar de overstap gemaakt. Ik twijfelde ook hee ...
Whaha het is meer bij mij denk dat er een fase wordt afgesloten.

3 jaar geleden

Oh btw, ik heb het frame wel nog met het gezicht naar mij gedraaid. Qua inklappen dus niet handig, maar wel zo fijn dat ik hm toch nog goed in de gaten kan houden zo

3 jaar geleden

Reactie op Wen80

Precies dàt ja, same here haha

3 jaar geleden

Haha, onze kleine man van 8 maanden kan ook nog niet zitten en past nog in de bak. We wisselen hier nog een beetje 🙈😂

3 jaar geleden

Mijn meisje van 7 mnd zou nog prima in de bak passen, maar ze vond dat liggen niet meer fijn en sinds ze om kan rollen was ze constant gefrustreerd dat ze in de bak niet om zich heen kon kijken. Ze zit dus vanaf 5 mnd ofzo al in de buggy zit. Die kan idd goed plat en ze slaapt er ook nog regelmatig super goed in.

3 jaar geleden

Ik legde die van mij trouwens regelmatig op dr buik in de ligbak met een verhoging onder dr borst zodat ze toch kon kijken. Mocht je het zitten toch nog niet willen

3 jaar geleden

Reactie op Wen80

Hahaha hier ook! Mijn eerste hebben we de bak al bij 3 maanden omgebouwd, omdat hij echt niet in de bak wilde liggen (en altijd in de maxi cosi vond ik ook niet prettig). Hij vond t geweldig! Mijn tweede is nu bijna 7 maanden, maar vind het prima in de bak. Ik merk wel dat hij echt wel meer zou kunnen/willen zien, maar omdat het bij de eerste zo slecht ging in de bak, geniet ik nu zolang t nog kan haha!

3 jaar geleden

Reactie op Suusie_q

Hahaha hier ook! Mijn eerste hebben we de bak al bij 3 maanden omgebouwd, o ...
Het is mijn 1ste en ook laatste (gezien mijn leeftijd 😉) dus is echt wel een dingetje ik denk dat hij het erg leuk vind om te kijken. Maar ja dan gaat de bak de kast in.

3 jaar geleden

Hier vanaf 5 maanden al niet meer in de bak. Je kan het zitje ook kantelen tot lig of zit stand.