13 Reacties
5 jaar geleden
Dit lijkt me behoorlijk tegen de regels van de lockdown in, dus ik vraag me af of winkels dit echt doen. En áls ze het al doen, kan in me voorstellen dat ze dit niet bij het grote publiek bekend maken...
5 jaar geleden
Reactie op Eillys
Ik ben er ook bang voor..
Je maakt denk ik het meeste kans door winkels te bellen en het uit te leggen...
5 jaar geleden
Ik zou het juist eerder via de kleine winkels proberen. Of via marktplaats een model testen wat je graag wilt, dan kun je hem daarna altijd online bestellen als je nieuw wilt.
Wij hopen dat er dinsdag eindelijk wat meer duidelijkheid is over wanneer de winkels weer open mogen. Ik ben dan 19 weken, in principe natuurlijk nog tijd zat, dus wij wachten het nog even af.
5 jaar geleden
Ik had bij de grote winkels ook geen mogelijkheid. Heel krom. Een proefrit maken in een auto mag wel maar kinderwagen niet. Toen een lokale winkel in het dorp verder op mocht ik langs komen gelukkig.
5 jaar geleden
Wij zitten eraan te denken om als de grens met België opengaat een winkel rondom Antwerpen te zoeken waar je een kinderwagen uit kan zoeken. Het is onze eerste en mijn vriend is langer dan 2 meter dus wel echt belangrijk dat we proef ‘rijden’
5 jaar geleden
Wij zitten eraan te denken om als de grens met België opengaat een winkel r ...
Hoor dat Joolz een fijne wagen is voor lange mensen!
5 jaar geleden
www.velvett.eu , is wel in Eindhoven maar is het rijden wel waard om de kinderwagen te kunnen bezichtigen ☺️ Ik ben ontzettend blij met mijn Velvett kinderwagen!