58 Reacties
5 jaar geleden
Ja als je echt wilt voelen en ermee rijden dan moeten jullie misschien even België gaan daar is alles wel open want hier gaat t denk voorlopig nog niet open helaas😓
5 jaar geleden
Wij hebben altijd de stokke gehad en we willen nu nieuwe aanschaffen omdat we weten hoe lekker licht die rijdt etc.. maar ik begrijp heel goed dat je kinderwagens uit wilt proberen en tis leuk😋
5 jaar geleden
Wij hebben de Joolz Geo 2 van onze eerste dus die gebruiken we nu weer. Ik snap dat je een kinderwagen eerst even wilt uitproberen, zou ik ook zeker doen! Volgens mij zijn de levertijden van de kinderwagens nu niet heel lang maar als iedereen straks ineens gaat bestellen omdat de winkels weer open gaan dan zal het misschien wel weer langer worden..... Probeer te testen bij vrienden en familie denk ik.
5 jaar geleden
Er is nog tijd genoeg.. voorraden blijven gemaakt worden dus straks is er waarschijnlijk voldoende op voorraad.. winkels gaan echt wel weer open.. zal me er nu niet druk om maken.. ook al duurt het 10 weken er is altijd wel iemand die iets voor nood desnoods te leen heeft en daarbij duurt het ook nog wel ff voordat de kleine er is..
5 jaar geleden
Ja als je echt wilt voelen en ermee rijden dan moeten jullie misschien even ...
De winkels zitten hier natuurlijk niet dicht zodat je lekker in België kunt gaan shoppen...
5 jaar geleden
De winkels zitten hier natuurlijk niet dicht zodat je lekker in België kunt ...
Whuahahahaha ik zeg t alleen voor jullie hoor winkels gaan hier voorlopig niet open als je nu al een wagen wilt kopen mr je wilt perse weten hoe ze rijden 🤣 en dat is ieder voor zich als je wilt gaan of niet... k ben nog niet geweest😉
5 jaar geleden
Whuahahahaha ik zeg t alleen voor jullie hoor winkels gaan hier voorlopig n ...
Voor hun bedoel ik en ik denk dat ze zelf mogen bepalen of ze gaan of niet.. als je niet ziek bent en gewoon mond kap op hebt zie ik t probleem niet.. je doet ook boodschappen toch
5 jaar geleden
Wij hebben een stokke heerlijke wagen lekker hoog fijn in de bossen en het strand. Wij hebben hem vorige jaar met 33 weken zwangerschap uitgezocht bij baby park week later stond hij in huis.. alles was overigens pas met 33 wk uitgezocht🙈 alles was met 36 weken af dankzij de snelle levering en montage van babypark
5 jaar geleden
Als het wat langer duurt de lockdown dan bestel ik de wagen via internet op de gok.
Ik let hierbij wel op de grote van de bak en de hoogte van de wagen (ik ben zelf niet zo groot en het moet een handelbaar ding zijn).
En toen mijn zus zwanger was werd er op banden gelet. Zachte banden als je bijvoorbeeld veel ook in de natuur en bospaden wandelt. En hardere voor in de stad. Staat ook iets over in onderstaand blog:
https://blog.babypark.nl/luchtbanden-massieve-banden-of-foambanden
5 jaar geleden
Hoor zojuist dat de lockdown verlengt wordt dus wij hebben maar alvast degene die we op het oog hadden besteld bij 3wolkjes.nl ☺️ Een 3-1 dus met bijpassende kinderwagen en maxicosi. Levertijd 1-3 werkdagen.